آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 8.4.0 AmpMe - Speaker Booster تبدیل چند گوشی به یک بلندگوی واحد برای اندروید

دانلود AmpMe برای اندروید

AmpMe - Speaker Booster با این برنامه می توانید گوشی دوستان خود را به اسپیکر تبدیل کنید. فایل های صوتی یا فیلم ها را از یوتوب، اسپوتیفای، دیزر، یا از حافظه داخلی گوشیتان استریم کنید و چند گوشی را باهم همگام سازی کنید تا تمام آن ها فیلم یا فایل صوتی یکسانی را پخش کنند. هرچقدر گوشی های بیشتری به گروهتان وصل باشند، صدا بیشتر می شود. حتی اگر دوستی در اطرافتان ندارید، می توانید به شکل ریموت به دوستان متصل شوید. با گوگل یا فیس بوک به دوستان خود وصل شوید. پروفایل آن ها را دنبال کنید، و هر زمان که پارتی جدیدی ایجاد می شود با خبر شوید و به آن ها بپیوندید.

برای استفاده از این برنامه ابتدا آن را نصب کنید و سپس گروه خود را با یوتوب، اسپوتیفای، یا soundcloud یا حافظه داخلی گوشیتان آغاز کنید. البته می توانید به جای این که هاست شوید، به دوستانتان که از قبل هاست شده اند بپیوندید. حالا می توانید به شکل همزمان به فایل صوتی یا ویدیویی دلخواه خود گوش دهید. فردی که هاست شده است می تواند ویژگی های مختلف گروه را تنظیم کند. به عنوان مثال به سایر کاربران اجازه تغییر دادن موزیک را بدهد. AmpMe - Speaker Booster با انواع تبلت ها و گوشی ها سازگار می باشد و برای اجرای آن نیاز به اندروید 5 به بالا خواهید داشت.

ویژگی های نرم افزار AmpMe - Speaker Booster :


- پخش همزمان فایل صوتی یا ویدیویی

-  امکان ایجاد گروه و مدیریت آن

- وصل شدن با گوگل یا فیس بوک

- پخش کردن استریم های آنلاین

- گفت و گو و چت با دوستان

- سازگار با انواع گوشی های اندرویدی

- دارای بیش از 10 میلیون کاربر

- گوش دادن به فایل های صوتی به شکل ریموت


تصاویری از محیط نرم افزار AmpMe - Speaker Booster :


دانلود AmpMe برای اندروید  دانلود AmpMe برای اندروید  دانلود AmpMe برای اندروید  دانلود AmpMe برای اندروید


پسورد فایل :
کپی