آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2020-11-29 Ruthless Launcher لانچر روثلس برای اندروید

دانلود Ruthless Launcher برای اندروید

Ruthless Launcher لانچری کم حجم، در عین حال با امکانات گسترده می باشد که بر اساس shade launcher طراحی شده است. همه ویژگی ها، نظیر تناژ رنگ، تنظیم شبکه و ... را در این برنامه می توانید بیابید. بین هزاران مجموعه آیکون انتخاب کنید و با آن ها گوشی خود را شخصی سازی کنید. این برنامه اعلامیه های شما را در ابزارکی اختصاصی با ظاهری مناسب نشان می دهد. علاوه بر این قادر به مشاهده وضعیت آب و هوا، و اطلاعات ترک صوتی در حال اجرا نیز هستید. با دوبار ضربه، می توانید به ترک بعدی بروید. Ruthless Launcher انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد که در کمتر لانچری به چشم می خورد.

می توانید فونت گوشی، شکل آیکون ها و سایز آن ها، انیمیشن باز شدن اپلیکیشن ها، شبکه ها، و انواع حرکات لمسی را شخصی سازی کنید. از ظاهر مینیمالیست و جمع و جور لذت می برید و نمی خواهید غرق ویژگی های مختلف شوید؟ در Ruthless Launcher قادر به حذف کردن ویژگی های غیر ضروری هستید. می توانید اپلیکیشن های دلخواه خود را پنهان کنید تا کسی قادر به مشاهده آن ها نباشد. Ruthless Launcher امتیاز 4.6 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است و هنوز در نسخه های ابتدایی خود به سر می برد. این نرم افزار بر روی اندروید 7 به بالا بدون مشکل اجرا می شود. دانلود CM Launcher 3D , دانلود Nova Launcher Prime و دانلود GO Launcher از دیگر لانچرهای معروف اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار Ruthless Launcher


- دارای بیش از ده هزار کاربر

- کسب امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

- امکان شخصی سازی تن رنگ گوشی

- شخصی سازی کردن آیکون های گوشی

- تنظیم کردن ابزارک های برنامه

- تنظیم کردن ویژگی های مختلف لمسی گوشی

- حذف کردن ویژگی های غیر ضروری

- دارای ابزارک آب و هوا

تصاویری از محیط نرم افزار Ruthless Launcher :


دانلود Ruthless Launcher برای اندروید  دانلود Ruthless Launcher برای اندروید  دانلود Ruthless Launcher برای اندروید  دانلود Ruthless Launcher برای اندروید  دانلود Ruthless Launcher برای اندروید


پسورد فایل :
کپی