آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Exporter for Facebook 1.0.1.2 استخراج چت های فیس بوک برای اندروید

دانلود Exporter for Facebook برای اندروید

Exporter for Facebook با استفاده از این برنامه می توانید چت های فیس بوک خود را تبدیل کنید، خروجی بگیرید، به اشتراک بگذارید یا پرینت بگیرید. Exporter for Facebook قادر است چت های فیس بوک شما را با فرمت هایی مانند PDF, CSV, JPG, HTML به شما تحویل دهد. با این اپلیکیشن قادر به اشتراک گذاری سریع و آسان چت های خود با دوستانتان در رسانه های اجتماعی دیگر خواهید بود. این اپلیکیشن امکان پشتیبان گیری از اطلاعات را نیز به شما می دهد. Exporter for Facebook از ایونت ها، نیز پشتیبانی می کند. قادر به اشتراک گذاری مکان در نقشه هستید. از اموجی ها، و مشاهده عکس ها و پیش نمایش ان ها نیز پشتیبانی می شود. Exporter for Facebook قادر است چت های شما را در یک فایل pdf با فرمت مناسب ذخیره سازی کند و به نمایش بگذارد. این اپلیکیشن از فایل های csv نیز پشتیبانی می کند.

می توانید اطلاعات خود را در اینگونه از فایل ها ذخیره سازی کنید و با در نرم افزار های دیگر روی آن محاسبات دلخواه خود را انجام دهید. از فرمت jpg نیز پشتیبانی می شود. jpg یکی از رایج ترین فرمت های تصویری است که قادر به اشتراک گذاری آن در مکان های مختلف هستید. این اپلیکیشن از فایل های html نیز پشتیبانی می کند. فرمت html برای نمایش صفحات وب به کار می رود.

ویژگی های نرم افزار Exporter for Facebook


- قابل شخصی سازی

- خروجی گرفتن با فرمت های مختلف

- اشتراک گذاری چت ها با دیگران

- مدیریت کردن فایل ها

- دارای بیش از صد هزار کاربر

- رابط کاربری دوستانه و مناسب

- امکان پرینت گرفتن از چت ها

- کم حجم و سبک

تصاویری از محیط نرم افزار Exporter for Facebook :


دانلود Exporter for Facebook برای اندروید  دانلود Exporter for Facebook برای اندروید  دانلود Exporter for Facebook برای اندروید  دانلود Exporter for Facebook برای اندروید


پسورد فایل :
کپی