آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 3.0 Doze Hibernate Apps برنامه حفاظت از باتری اندروید

دانلود Doze Hibernate App برای اندروید

Doze Hibernate Apps یکی از بهترین اپلیکیشن های حفاظت از انرژی می باشد. با این نرم افزار می توانید در مصرف انرژی سیستم خود صرفه جویی کنید و سرعت گوشیتان را بالاتر ببرید. این اپلیکیشن برنامه هایی که در پس زمینه شما هستند و از منابع سیستمیتان استفاده می کنند را به خواب می برد. با این برنامه می توانید مصرف اپلیکیشن هایتان را تحت کنترل بگیرید و طول عمر باتری خود افزایش دهید. Doze Hibernate Apps اپلیکیشن هایی که مصرفشان بالاست را غیر فعال می کند. با این نرم افزار می توانید جلوی داغ شدن سیستمتان را بگیرید.

این اپلیکیشن تنها زمانی کار می کند که گوشیتان در حالت sleep مود است. بنابرین با خیال راحت می توانید از نرم افزار ها و بازی هایتان استفاده کنید، بدون آن که نگران غیر فعال شدن ناخواسته آن ها باشید. این اپلیکیشن مدت زمان شارژ شدن باتریتان را کاهش می دهد. رابط کاربری برنامه ساده می باشد و نیاز به پیکربندی خاصی ندارد. زمانی که صفحه گوشی شما خاموش می شود، این اپلیکیشن برنامه های موجود در پس زمینه را غیر فعال می کند. Doze Hibernate Apps توسط بیش از 50 هزار کاربر از سراسر دنیا دانلود شده است و امتیاز 4.1 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. Doze Hibernate Apps را می توانید روی اندروید 4.4 به بالا اجرا کنید. دانلود Ampere Meter و دانلود نرم افزار 3C Battery Monitor Widget Pro از برنامه های باتری اندروید می باشد.

ویژگی های نرم افزار Doze Hibernate Apps


- دارای بیش از 50 هزار کاربر از سراسر جهان

- رابط کاربری دوستانه

- کم حجم و سبک

- کاهش دادن مدت زمان شارژ شدن باتری

- جلوگیری از داغ شدن پردازنده

- کسب امتیاز 4.1 از 5 در گوگل پلی

- غیر فعال کردن اپلیکیشن های موجود در پس زمینه گوشی

تصاویری از محیط نرم افزار Doze Hibernate Apps :


دانلود Doze Hibernate App برای اندروید  دانلود Doze Hibernate App برای اندروید  دانلود Doze Hibernate App برای اندروید  دانلود Doze Hibernate App برای اندروید  دانلود Doze Hibernate App برای اندروید  دانلود Doze Hibernate App برای اندروید


پسورد فایل :
کپی