آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.0.4 Docta Cleaner برنامه بهینه ساز برای اندروید

دانلود Docta Cleaner برای اندروید

Docta Cleaner نرم افزاری بی نظیر برای پاک کردن انواع فایل های اضافه و جاگیر گوشی شما می باشد. این نرم افزار برای بهبود عملکرد اسمارتفونتان طراحی شده است. کار کردن با این نرم افزار آسان می باشد. با یک ضربه می توانید گوشی خود را بهینه سازی کنید. این اپلیکیشن سیستم اندرویدی شما را تقویت می کند و عملکرد آن را در اجرای بازی های سنگین بهبود می بخشد. این نرم افزار دارای فیلترهای هوشمندی است که فایل ها و تصاویر تکراری شما را شناسایی می کند. می توانید رم گوشی خود را تقویت کنید. این اپلیکیشن مصرف باتری شما را نیز پایین می آورد. Docta Cleaner دارای گزینه های حرفه ای پاک سازی سیستم نیز هست. می توانید سرعت بازی های خود را با این نرم افزار بهبود ببخشید.

cpu cooler این برنامه، دمای پردازنده گوشیتان را کاهش خواهد داد. گزینه های متنوعی برای مدیریت کردن فایل ها، اپلیکیشن ها، مدیاها و ... خواهید داشت. Docta Cleaner قادر به محافظت از گوشی شما می باشد. این اپلیکیشن عکس های تکراری موجود در سیستم شما را پیدا می کند. Docta Cleaner در حال حاضر امتیاز 4.7 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است و کار کردن با آن لذت بخش می باشد. اگر می خواهید فضای سیستم خود را آزاد کنید این برنامه به کارتان می آید. Docta Cleaner بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست. All-In-One Toolbox , دانلود نرم افزار Super Boost Cleaner و دانلود سی کلینر از دیگر بهینه ساز های اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار Docta Cleaner


- بهینه سازی گوشی با یک ضربه

- پاک کردن فایل های جاگیر

- یافتن فایل های موقتی و کش

- پاک کردن تصاویر تکراری

- خنک کردن پردازنده

- بهینه سازی عملکرد کلی گوشی

- دارای آنتی ویروس درون برنامه ای

- تقویت کردن عملکرد بازی ها

تصاویری از محیط نرم افزار Docta Cleaner :


دانلود Docta Cleaner برای اندروید  دانلود Docta Cleaner برای اندروید  دانلود Docta Cleaner برای اندروید  دانلود Docta Cleaner برای اندروید  دانلود Docta Cleaner برای اندروید


پسورد فایل :
کپی