آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.3.14 ImgPlay GIF Maker برنامه ساخت تصاویر متحرک گیف در اندروید

دانلود ImgPlay برای اندروید

ImgPlay GIF Maker یکی از راحت ترین اپلیکیشن ها برای ساخت فایل های گیف می باشد. برای استفاده از این اپلیکیشن کافیست چند تصویر دلخواه خود را از گالری انتخاب کنید و به این اپلیکیشن اجازه دهید که باقی کارها را برای شما انجام دهد. می توانید بخشی از فایل ویدویی خود را انتخاب کنید و با آن فایل گیف خود را ایجاد کنید. امکان اعمال انواع فیلترها را روی فایل گیف خود خواهید داشت. گیف های جذابی که ساخته اید را با دوستانتان به اشتراک بگذارید، فریم ریت را تنظیم کنید، و یا جهت پخش نمایش فایل گیف را تغییر دهید. ImgPlay GIF Maker به سرعت فایل های ویدیویی را به گیف تبدیل می کند.

می توانید اسلایدشو هایی ساده و جذاب ایجاد کنید. این اپلیکیشن می تواند به عنوان یک gif editor نیز مورد استفاده قرار بگیرد. گیف هایی که از قبل در اختیار دارید را با این برنامه باز کنید و فیلترهای دلخواه خود را روی آن ها اعمال کنید تا گیف هایی شگفت انگیز به وجود آورید. ImgPlay GIF Maker دارای حالت camera نیز هست. در این حالت می توانید مستقیما با اپلیکیشن دلخواه خود اقدام به فیلم برداری کنید و پس از آن که کارتان تمام شد، فایل گیف دلخواه خود را دریافت کنید. در ImgPlay GIF Maker قادر به تنظیم کردن سرعت پخش فایل های گیف نیز هستید. این اپلیکیشن بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست. از سایر ابزارهای ساخت گیف در اندروید دانلود GifGuru , دانلود Apowersoft , دانلود DU GIF Maker می باشد.

ویژگی های نرم افزار ImgPlay GIF Maker


- تنظیم کردن سرعت گیف

- اعمال بیش از 30 فیلتر مختلف

- دارای حالت camera mode

- تبدیل کردن فایل ویدیویی به گیف

- تبدیل کردن عکس ها به فایل گیف

- کسب امتیاز 4 از 5 در گوگل پلی

- دارای بیش از نیم میلیون کاربر

تصاویری از محیط نرم افزار ImgPlay GIF Maker:


دانلود ImgPlay برای اندروید  دانلود ImgPlay برای اندروید  دانلود ImgPlay برای اندروید  دانلود ImgPlay برای اندروید  دانلود ImgPlay برای اندروید


پسورد فایل :
کپی