آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.1.8 Dark Video Player 2020 پلیر ویدیو تیره برای اندروید

دانلود Dark Video Player برای اندروید

Dark Video Player اپلیکیشنی قدرتمند می باشد که با آن می توانید انواع فایل های ویدیویی را پخش کنید. این نرم افزار برای افرادی طراحی شده است که از تم تیره لذت می برند. ویژگی های پیشرفته ای در اختیار شما قرار می گیرد. رابط کاربری برنامه مدرن است و به راحتی می توانید از ویژگی های مختلف این برنامه استفاده کنید. Dark Video Player از ویژگی advanced hardware accelaration پشتیبانی می کند. زمانی که از گوشی خود به عنوان دوربین استفاده می کنید، این اپلیکیشن در قالب یک پاپ آپ نشان داده می شود و می توانید تماشای ویدیوی خود را ادامه بدهید.

در Dark Video Player می توانید ویدیوهای مختلفی را در بخش های مختلف آن اجرا کنید. این اپلیکیشن از فرمان های لمسی مختلف پشتیبانی می کند. به عنوان مثال می توانید دست خود را در جهت چپ یا راست بکشید تا ویدیو به جلو یا به عقب برود. این نرم افزار می تواند در حالت full screen نیز فیلم های شما را پخش کند. Dark Video Player امتیاز 4.8 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. این نرم افزار قادر به پخش فرمت هایی مثل MKV, MP4, AVI, MOV, Ogg, FLAC, TS, M2TS, Wv و AAC می باشد و آن ها را با کیفیت اورجینالشان پخش می کند. این نرم افزار بر روی اندروید 4.2 به بالا قابل اجراست. از دیگر پلیرهای اندروید می توان به دانلود Lua Player Pro و KMPlayer اندروید و ام ایکس پلیر یا BlackPlayer EX اشاره داشت.

ویژگی های نرم افزار Dark Video Player


- دارای بیش از 10 هزار کاربر

- کسب امتیاز 4.8 از 5 در گوگل پلی

- پخش کردن انواع فرمت های ویدیویی

- امکان تغییر دادن bass صدا

- مرتب کردن فایل های ویدیویی

- مشاهده تصویر بندانگشتی فایل های ویدویی

- پخش صدن موزیک در پس زمینه گوشی

- کم حجم و سبک

تصاویری از محیط نرم افزار Dark Video Player :


دانلود Dark Video Player برای اندروید  دانلود Dark Video Player برای اندروید  دانلود Dark Video Player برای اندروید  دانلود Dark Video Player برای اندروید  دانلود Dark Video Player برای اندروید


پسورد فایل :
کپی