آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 4 Fonts Emojis Keyboard کیبورد با فونت اختصاصی برای اندروید

دانلود Fonts Emojis Keyboard برای اندروید

Fonts Emojis Keyboard یکی از جالب ترین کیبوردهای اندرویدی می باشد که فونت های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد. دیگر نیازی به کپی پیست کردن علائم یا فونت های خاص ندارید. این نرم افزار فونت های متنوعی را در خود گنجانده است که می توانید در شبکه های اجتماعی مختلف از آن ها استفاده کنید. این اپلیکیشن با همه اپلیکیشن ها از جمله اینستاگرام، فیسبوک، مسنجرها و ... سازگار می باشد. بیش از صد هزار کاربر این نرم افزار را دانلود کرده اند. توجه داشته باشید که Fonts Emojis Keyboard از زبان انگلیسی پشتیبانی می کند.

بنابرین اگر می خواهید فینگلیش یا انگلیسی تایپ کنید، Fonts Emojis Keyboard به کارتان می آید. البته بجز فونت های متنوعی که Fonts Emojis Keyboard در خود جای داده است، می توانید اموجی های جذابی را نیز در آن پیدا کنید. این اموجی ها مانند متن قابل تایپ کردن هستند و می توانید از آن ها در رسانه های اجتماعی مختلف استافده کنید. اموجی های Fonts Emojis Keyboard موضوعات مختلفی را پوشش داده است که می تواند نیازهای مختلف شما را برآورده کند. این کیبورد، ظاهری ساده و سر راست دارد و برای استفاده از فونت ها یا اموجی های متنوع آن نیازی به پیکربندی خاصی ندارید. Fonts Emojis Keyboard بر روی اندروید 7 به بالا قابل اجراست. دانلود کیبورد گوگل و دانلود SwiftKey Keyboard و دانلود iKeyboard از برنامه های مفید کیبورد اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار Fonts Emojis Keyboard :


- دارای بیشاز صد هزار کاربر

- کسب امتیاز 4.1 از 5 در گوگل پلی

- وجود اموجی های متنوع

- امکان استفاده از فونت ها در رسانه های اجتماعی

- پشتیبانی از زبان انگلیسی

- عدم نیاز به copy و paste کردن حروف

- قابل استفاده روی انواع گوشی های اندرویدی

- مناسب برای مسنجرها

تصاویری از محیط نرم افزار Fonts Emojis Keyboard :


دانلود Fonts Emojis Keyboard برای اندروید  دانلود Fonts Emojis Keyboard برای اندروید  دانلود Fonts Emojis Keyboard برای اندروید  دانلود Fonts Emojis Keyboard برای اندروید


پسورد فایل :
کپی