آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.0.2 PDF Reader - PDF Viewer برنامه مشاهده فایل های pdf برای اندروید

دانلود PDF Reader برای اندروید

PDF Reader نرم افزاری قدرتمند می باشد که امکان مدیریت فایل های pdf و مشاهده فایل های pdf در گوشی های اندروید را برای شما به وجود می اورد. این اپلیکیشن نه تنها به عنوان کتابخانه کتاب های دیجیتالی شما عمل می کند و می تواند انواع فایل های pdf را با کیفیت بالا به نمایش بگذارد، بلکه قادر است فایل های pdf را ویرایش، قفل، ترکیب، تقسیم و ... کند. آیا به دنبال اپلیکیشنی مناسب برای خواندن کتاب هایتان در گوشی یا تبلت هستید؟ PDF Reader تمام نیاز های شما را در این زمینه برطرف می کند. می توانید چند تب را به شکل جداگانه باز کنید و آن ها را همزمان بخوانید. هنگام مطالعه، کاربران می توانند در حالت full screen، یک صفحه ای، یا دو صفحه کتاب های خود را مشاهده کنند.

این نرم افزار قادر به همگام سازی اطلاعاتتان با فضاهای ابری نظیر Google Drive, Box, One Drive, Dropbox می باشد. این اپلیکیشن کاملا رایگان است. در PDF Reader می توانید فرمت هایی نظیر PDF/XPS/CBZ/EPUB را به راحتی باز کنید. این اپلیکیشن حتی از فرمت های XPS/OpenXPS نیز پشتیبانی می کند و می تواند آن ها را برای شما باز کند. با کمک این نرم افزار می توانید روی فایل های pdf یادداشت های دلخواه خود را اضافه کنید، روی آن ها مارک بزنید یا زیر متن ها خط بکشید. PDF Reader بر روی اندروید های مختلف با توجه به سیستمی که دارید قابل اجراست. دانلود Google PDF Viewer و دانلود نرم افزار Lirbi Reader PRO+ از دیگر برنامه های مرتبط می باشند.

ویژگی های نرم افزار PDF Reader :


- مشاهده کتاب های دیجیتالی در حالت های مختلف

- جست و جوی متن در کتاب ها

- ویرایش کردن فایل های pdf

- امضا زدن فایل های pdf

- پشتیبانی از انواع فرمت های کتاب های دیجیتالی

- تکه تکه کردن یک فایل به قطعات کوچک تر

- ابزار کاملا رایگان

- ترکیب کردن چند پی دی اف با یک دیگر

تصاویری از محیط نرم افزار PDF Reader :


دانلود PDF Reader برای اندروید  دانلود PDF Reader برای اندروید  دانلود PDF Reader برای اندروید


پسورد فایل :
کپی