آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 5.1.3 Spck Code Editor برنامه نویسی جاوا اسکریپت در اندروید

دانلود Spck Code Editor برای اندروید

Spck Code Editor با این اپلیکیشن می توانید در هر مکان و هر زمانی کد بنویسید. قالب کدها را به راحتی تغییر دهید، پیش نمایشی از کدهایتان را مشاهده کنید یا آن ها را در گیت هاب بارگذاری کنید. این اپلیکیشن تم تیره و جذابی دارد که کدنویسی با آن را لذت بخش می کند. می توانید repository های خود را clone کنید. این اپلیکینش به شکل کامل با git همگام سازی می شود. می توانید پروژه یا کدهای دلخواه خود را جست و جو کنید. Spck Code Editor از سینتکس جاوا اسکریپت به شکل کامل پشتیبانی می کند و می تواند کد های شما را با ظاهری مناسب به نمایش بگذارد. این اپلیکیشن قادر به منظم کردن کدهای شما نیز هست و با کتابخانه js-beutify این کار را انجام می دهد.

Spck Code Editor دارای کنسول جاوا اسکریپت درون برنامه ای می باشد. می توانید پیش نمایش markdown ها را مشاهده کنید. این نرم افزار هم اکنون در حالت آفلاین بدون مشکل کار می کند. از css color selector پشتیبانی می شود. این نرم افزار از سه زبان jаvascript, css و html به شکل کامل پشتیبانی می کند. با این حال می توانید از آن برای نوشتن کد در زبان هایی مثل php, c, c#, batch, bash, pug, java, kotlin و بسیاری دیگر استفاده کنید. Spck Code Editor بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Spck Code Editor :


- پشتیبانی از زبان های برنامه نویسی مختلف

- نمایش کدها با ظاهری مناسب

- دارای تم تیره شیک و جذاب

- کسب امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی

- برنامه نویسی در حالت کاملا آفلاین

- کامل کردن کدها حین تایپ

- منظم کردن کدها

- امکان استفاده از تم روشن

- پیش نمایش markdown

تصاویری از محیط نرم افزار Spck Code Editor :


دانلود Spck Code Editor برای اندروید  دانلود Spck Code Editor برای اندروید  دانلود Spck Code Editor برای اندروید  دانلود Spck Code Editor برای اندروید  دانلود Spck Code Editor برای اندروید


پسورد فایل :
کپی