آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Maps Driving Directions 1.2.0 مسیریابی سریع برای اندروید

دانلود Maps Driving Directions برای اندروید

Maps Driving Directions نرم افزاری رایگان برای مسیریابی یا پیدا کردن امکان تفریحی نزدیک می باشد. با این برنامه می توانید مکان فعلی خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. این اپ قادر به پیدا کردن مکان دقیق شماست. علاوه بر این مسیریابی با سرعت بالایی انجام می شود. رابط کاربری برنامه طراحی مناسبی دارد که مسیریابی را برای شما آسان تر می کند. مسافت مانده و مدت زمانی که طول می کشد به مقصد برسید را مشاهده کنید. در Maps Driving Directions قادر به زوم کردن روی نقشه، مشاهده نقشه در حالت فول اسکرین، و استفاده از مود های مختلف عادی، ترکیبی، ماهواره ای و ... هستید. Maps Driving Directions بهترین مسیر ممکن را برای شما پیدا می کند.

اهمیتی ندارد که در کدام نقطه از دنیا زندگی می کنید. مسیریابی های این اپلیکیشن به اشکال مختلفی انجام می شود و حتی مسیرهایی که مناسب پیاده روی هستند نیز برای شما مشخص می شود. می توانید مسیر نقطه شروع تا نقطه پایان را مشاهده کنید. اگر آدرس رستوران، یا سایر مکان های عمومی را نمی دانید، می توانید از این برنامه برای یافتن آن ها استفاده کنید. Maps Driving Directions مقدار ترافیک را روی نقشه نشان می دهد. این نرم افزار را می توانید روی اندروید 4.1 به بالا بدون مشکل اجرا کنید. دانلود گوگل مپ و دانلود سایجیک نیز از سری برنامه های مسیریاب معروف می باشند.

ویژگی های نرم افزار Maps Driving Directions :


- کسب امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

- نمایش بهترین مسیر بین دو نقطه

- یافتن امکان تفریحی نزدیک

- مشاهده نقشه در مود های مختلف

- پشتیبانی از انواع سنسورهای گوشی

- نشان دادن بهترین مسیرپیاده روی

- اشتراک گذاری مکان با دوستان

- مشاهده عرض و طول جغرافیایی

تصاویری از محیط نرم افزار Maps Driving Directions :


دانلود Maps Driving Directions برای اندروید  دانلود Maps Driving Directions برای اندروید  دانلود Maps Driving Directions برای اندروید  دانلود Maps Driving Directions برای اندروید


پسورد فایل :
کپی