آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.4.2 VidLight Effect Video Editor نصب برنامه افکت گذاری روی فیلم برای اندروید

دانلود VidLight برای اندروید

VidLight Effect Video Editor با این نرم افزار می توانید ظاهری بی نظیر به ویدیوهای خود ببخشید. این اپلیکیشن از انواع افکت ها و جلوه های ویژه نئونی پشتیبانی می کند. می توانید به ویدیوهای خود استیکرهای جذابی اضافه کنید. امکان اعمال انواع فیلترهای خیره کننده وجود دارد. می توانید متن به فایل های ویدویی خود اضافه کنید. این اپلیکیشن دارای بیش از 100 افکت نئونی می باشد. هوش مصنوعی این اپلیکیشن، به شکل خودکار این افکت ها را به فایل ویدویی شما اضافه می کند. این افکت ها در تمام بخش های ویدیوی شما به خوبی ظاهر می شوند. می توانید سایز، رنگ، و زاویه افکت ها را به شکل دلخواه تنظیم کنید. در این نرم افزار می توانید میزان رونشی، شفافیت، غلظت رنگ ها و ... را به شکل دلخواه تنظیم کنید. استیکرهای جدید به شکل هفتگی بر اساس نیازهای شما بروز می شوند.

نیازی به برش زدن فایل های ویدیویی خود ندارید. هر هفته، افکت ها و استیکرهای جدیدی به این اپلیکیشن اضافه می شود که تمام نیازهای شما برطرف گردد. با این اپلیکیشن می توانید فایل های ویدوییی خود را با رزولوشن بسیار بالایی ذخیره سازی کنید و آن ها را در واتس آپ، اینستاگرام، و دیگر رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. امکان شخصی سازی کردن انواع افکت ها را به شکل دلخواه خواهید داشت. VidLight Effect Video Editor بر روی اندروید 6 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار VidLight Effect Video Editor


- دارای بیش از 100 هزار کاربر

- اضافه کردن افکت های نئونی به فایل های ویدیویی

- شخصی سازی کردن افکت ها

- اضافه کردن متن به فایل های ویدویی

- خروجی گرفتن با کیفیت بالا

- دارای هوش مصنوعی پیشرفته

- تنظیم کردن رنگ و سایز افکت ها

- اشتراک گذاری آسان ویدیوها در رسانه های اجتماعی

تصاویری از محیط نرم افزار VidLight Effect Video Editor :


دانلود VidLight برای اندروید  دانلود VidLight برای اندروید  دانلود VidLight برای اندروید


پسورد فایل :
کپی