آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود نرم افزار 4.11.5 Apphi برنامه ارسال خودکار پست در اینستاگرام برای اندروید

دانلود Apphi برای اندروید

Apphi با این اپلیکیشن می توانید به شکل خودکار در فیس بوک، توییتر، لینکدین، و اینستاگرام پست بگذارید. در Apphi قادر به ارسال یک پست به شکل همزمان در رسانه های اجتماعی مختلف هستید. امکان تگ کردن افراد، مکان ها، و ... را دارید. در Apphi زمان دلخواه خود را برای ارسال پست تعیین می کنید، و در آن زمان پست ها ارسال می شوند. این اپلیکیشن هشتگ های پیشنهادی را به شما نشان می دهد. می توانید اولین کامنت را بگذارید.  امکان اضافه کردن لینک استوری وجود دارد. هشتگ دلخواه خود را به استوری تان اضافه کنید. با Apphi می توانید پروفایل خود را خصوصی یا عمومی کنید. امکان مشاهده تعداد لایک ها، و کامنت هایی که زیر پستتان گذاشته شده است را دارید.

با این نرم افزار می توانید تعداد نامحدودی از اکانت های فیس بوک و اینستاگرام را به شکل همزمان مدیریت کنید. جست و جو کردن، و ریپست کردن امکان پذیر است. می توانید بهترین فیدهای ممکن را بیابید. Apphi از دراپ باکس و گوگل فوتو پشتیبانی می کند. بیش از نیم میلیون کاربر این اپلیکیشن را دانلود کرده اند. در حال حاضر، طبق گزارش کاربران Apphi با اینستاگرام مشکل دارد که در نسخه های بعدی برطرف می شود. این نرم افزار را می توانید روی اندروید 6 به بالا اجرا کنید. دانلود اینستاگرام اندروید و دانلود اینستاگرام کامپیوتر پست های مرتبط با این موضوع می باشد.

ویژگی های نرم افزار ApphiApphi


- دارای بیش از نیم میلیون کاربر

- رابط کاربری ساده

- ارسال پشت به شکل خودکار

- پشتیبانی از رسانه های اجتماعی مختلف

- اضافه کردن ویدیوها به آلبوم ها

- آپلود کردن گروهی

- پست گذاری خودکار در اینستاگرام

- اضافه کردن تگ به پست ها

تصاویری از محیط نرم افزار ApphiApphi :


دانلود Apphi برای اندروید  دانلود Apphi برای اندروید  دانلود Apphi برای اندروید  دانلود Apphi برای اندروید


پسورد فایل :
کپی