آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.2.5 Hot Browser نصب مرورگر هات برای اندروید

دانلود Hot Browser برای اندروید

Hot Browser یکی از بهترین مرورگرهای اندرویدی می باشد. این اپلیکیشن، امن، سریع، رایگان و کم حجم می باشد. این نرم افزار دارای دانلودری قدرتمند نیز هست که با آن می توانید فایل های ویدویی را به راحتی و با سرعت دانلود کنید. حجم این برنامه به 4 مگابایت هم نمی رسد. می توانید وب سایت ها را با سرعت نور مرور کنید. سرعت دانلود شما دچار هیچ محدودیتی نمی شود. این اپلیکیشن فایل های ویدویی موجود در وب سایت ها را با کیفیت مناسبی به شما نشان می دهد. Hot Browser دارای ad block نیز هست، و تبلیغات آزاردهنده را بلاک می کند تا سرعت لود وب شما بالا برود. این نرم افزار دارای حالت night mode نیز می باشد. در این حالت، این اپلیکیشن ظاهری تیره به خود می گیرد تا به چشمان شما در محیط های کم نور فشار نیاید. با انتخاب no image mode، دیگر تصویری در وب سایت ها به شما نشان داده نمی شود و مصرف شما پایین می آید. این اپلیکیشن به شکل قابل توجهی سریع است.

می توانید شورت کات وب سایت های محبوب خود را ایجاد کنید تا سریع تر به آن ها دسترسی داشته باشید. این نرم افزار از انواع موتور های جست و جو نظیر گوگل، یاهو، بینگ و ... پشتیبانی می کند. Hot Browser را می توانید روی اندروید 4.4 به بالا اجرا کنید. دانلود کروم اندروید , دانلود فایرفاکس فوکوس , دانلود فایرفاکس اندروید و دانلود Yandex Browser از دیگر مرورگرهای مفید اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار Hot Browser


- کسب امتیاز 4.4 از 5 در گوگل پلی

- دارای ویدیو پلیر قدرتمند

- موتور جست و جوی سریع

- اضافه کردن شورت کات وب سایت ها

- مدیریت کردن تگ ها

- دارای حالت امن

- دانلود سریع فایل های ویدویی

- دارای حالت شب

تصاویری از محیط نرم افزار Hot Browser :


دانلود Hot Browser برای اندروید  دانلود Hot Browser برای اندروید  دانلود Hot Browser برای اندروید  دانلود Hot Browser برای اندروید


پسورد فایل :
کپی