آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 4.8.9.6 Maki نصب نسخه کم حجم شبکه های اجتماعی برای اندروید

دانلود Maki برای اندروید

Maki نرم افزاری برای مدیریت شبکه های اجتماعی می باشد. این نرم افزار شما را از دست اپلیکیشن های کندی مثل فیس بوک راحت می کند. با این برنامه راحت تر می توانید شبکه های اجتماعی خود را مدیریت کنید. Maki دارای حالت تیره نیز هست. در حال حاضر 10 شبکه اجتماعی توسط این برنامه پشتیبانی می شود. از مسنجر فیس بوک نیز پشتیبانی می شود. Maki مصرف ترافیک اینترنت شما را کاهش می دهد. این اپلیکیشن مسنجر فیس بوک، و شبکه اجتماعی فیس بوک را در یک نرم افزار اقدام کرده است. Maki حجم کمی دارد و فضای اندکی از سیستم شما را اشغال می کند. در این برنامه می توانید تبلیغات فیس بوک را بلاک کنید و از حریم خصوصی خود محافظت نمایید.

اگر در محیط های تاریک از گوشی خود استفاده می کنید، مود تاریک این برنامه به کارتان می آید. در Maki می توانید اعلامیه ها را شخصی سازی کنید. با تنظیم کردن برنامه در حالت quiet hours اعلامیه ای برای شما به صدا در نمی آید. در این نرم افزار قادر به کنترل کردن فید خبری خود هستید. این نرم افزار از شبکه های اجتماعی ای نظیر Twitter, Instagram, Reddit پشتیبانی می کند. بیش از 1 میلیون کاربر این نرم افزار را دانلود کرده اند. برای درست اجرا کردن این برنامه نیاز به اندروید 5 به بالا دارید.

تصاویری از محیط نرم افزار Maki


- مدیریت همزمان شبکه های اجتماعی

- ترکیب شبکه اجتماعی فیس بوک با مسنجر آن

- بلاک کردن تبلیغات فیس بوک

- دارای مود تیره

- دانلود کردن تصاویر و ویدیوهای HD

- پشتیبانی از 10 شبکه اجتماعی

- سریع و روان

- کنترل کردن فید خبری

تصاویری از محیط نرم افزار Maki :


دانلود Maki برای اندروید  دانلود Maki برای اندروید  دانلود Maki برای اندروید  دانلود Maki برای اندروید  دانلود Maki برای اندروید


پسورد فایل :
کپی