آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2.0 Vicoda - Video Editor برنامه ویرایشگر فایل های ویدیویی برای اندروید

دانلود Vicoda برای اندروید

Vicoda - Video Editor نرم افزاری همه کاره می باشد که انواع نیازهای شما را در زمینه تدوین ویدیوها برطرف می کند. با این اپلیکیشن می توانید فایل های ویدیویی خود را برش بزنید و اصلاح کنید، آن ها را به mp3 تبدیل کنید، چند فایل ویدیویی را با یک دیگر ترکیب کنید، صدا را از ویدیوی خود حذف کنید، چند ویدیو را به یک دیگر بچسبانید، فایل های ویدویی خود را تبدیل کنید، آن ها را به مجموعه ای از عکس ها تبدیل کنید، سرعت فایل خود را بالا یا پایین ببرید، از روی فایل های ویدویی خود گیف بسازید و ... . در این نرم افزار قادر به چرخاندن فایل های ویدویی خود نیز هستید.

از ویژگی ای نظیر video mirror نیز پشتیبانی می شود. می توانید فایل ویدیویی خود را به چند بخش کوچکتر تقسیم کنید. عکس هایتان را به ویدیو تبدیل کنید. فایل صوتیتان را فشرده سازی کنید، چند فایل صوتی را به یک دیگر بچسبانید، یا بخش های نامطلوب فایل صوتیتان را حذف کنید. تمامی ویژگی های این برنامه در دسته بندی های جداگانه قرار گرفته اند و می توانید از آن ها به شکل جداگانه استفاده کنید. اگر تجربه کار با برنامه های ویرایش ویدیو ندارید، مشکلی وجود ندارد. Vicoda - Video Editor رابط کاربری ساده ای دارد. Vicoda - Video Editor بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Vicoda - Video Editor :


- رابط کاربری مناسب

- چرخاندن فایل های ویدیویی

- کم حجم و سبک

- قابل استفاده برای عموم کاربران

- تبدیل ویدیو به عکس

- استخراج صدا از فایل ویدویی

- چسباندن چند فایل صوتی به یک دیگر

- تقسیم کردن فایل ویدیویی به قطعات کوچکتر

تصاویری از محیط نرم افزار Vicoda - Video Editor :


دانلود Vicoda برای اندروید  دانلود Vicoda برای اندروید


پسورد فایل :
کپی