آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 3.1 VIMORY: Photo Editor برنامه ساخت اسلایدشو از تصاویر برای اندروید

دانلود VIMORY برای اندروید

VIMORY نرم افزاری اختصاصی باری ایجاد اسلایدشو در شبکه های اجتماعی می باشد و یکی از بهترین اپلیکیشن های ساخت اسلایدشو برای اندروید می باشد با این برنامه به راحتی می توانید عکس های خود را ویرایش کنید، از آن ها ویدیو و اسلایدشو به وجود آورید، و سپس کار جذاب خود را با دیگران در رسانه های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارید. این اپلیکیشن به کار همه افراد، چه حرفه ای و چه تازه کار می آید. این نرم افزار قالب های مفیدی برای ساخت اسلایدشوها در اختیار شما قرار می دهد. می توانید از فریم های زیبای این برنامه، با افکت های بی نظیر و موسیقی های جذاب آن استفاده کنید تا کارهای خارق العاده ی به وجود آورید.

با این اپلیکیشن قادر به ایجاد داستان های به یادماندنی خواهید بود. این اپلیکیشن به طور منظم بروزرسانی می شود و محتوای جدیدی را ارائه می کند. قالب های برنامه جذاب هستند، و کارهای شما حرفه ای به نظر خواهند رسید. می توانید آن ها را به شکل دلخواه شخصی سازی کنید. ساختن اسلایدشو ها در سه گام صورت می پذیرد. رابط کاربری این برنامه دوستانه می باشد و هر فردی با آن قادر به ویرایش های عکس ها خواهد بود. می توانید شفافیت و وضوع عکس هایتان را بالا ببرید. اسلایدهای مختلفی وجود دارند که بر اساس نیاز خود بین آن ها انتخاب خواهید کرد. VIMORY بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار VIMORY


- دارای بیش از 50 هزار کاربر

- ایجاد عکس های واقع گرایانه و جذاب

- کسب امتیاز 4.3 از 5 در گوگل پلی

- رزولوشن 4k, fhd و hd

- تنظیم کردن سرعت پخش ویدیو

- استفاده از افکت های مختلف تصویری

- استفاده از موسیقی های جذاب

- انواع فریم های اختصاصی

تصاویری از محیط نرم افزار VIMORY :


دانلود VIMORY برای اندروید  دانلود VIMORY برای اندروید  دانلود VIMORY برای اندروید  دانلود VIMORY برای اندروید


پسورد فایل :
کپی