آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 4.1.10 Fennec File Manager برنامه مدیریت فایل برای اندروید

دانلود Fennec File Manager برای اندروید

Fennec File Manager نرم افزاری مناسب برای مدیریت فایل ها و فولدرها در هر شبکه ای می باشد. با این اپلیکیشن می توانید فایل های آرشیو را به وجود آورید، یا محتویات آن ها را استخراج کنید. به آهنگ ها گوش دهید، تصاویر و ویدیوها را به شکل درون برنامه ای مشاهده کنید، و فایل های تکراری و خالی را به راحتی بیابید. این نرم افزار از انواع فضاهای ابری پشتیبانی می کند که شامل SMB, FTP, FTPS, SFTP, OneDrive, Box, Dropbox, Yandex Disk, Cloud Mail.ru می شود. می توانید فایل های خود را با فرمت های متنوعی از جمله Zip, 7z, Tar, Gzip, Bzip2 فشرده کنید یا از حالت فشرده خارج کنید. از فرمت های Rar, Iso, Cpio, Arj, Cab, Deb, Rpm نیز پشتیبانی می شود. می توانید فایل های خود را با الگوریتم AES 256 رمزگذاری کنید تا تنها خودتان قادر به مشاهده آن ها باشید. این اپلیکیشن از جست و جوی پیشرفته پشتیبانی می کند.

می توانید فایل ها را بر اساس سایز، نوع فایل، یا نام آن ها جست و جو کنید. در صورتی که سیستمتان روت شده باشد، به پوشه های آن دسترسی خواهید داشت. این اپلیکیشن از recycle bin نیز پشتیبانی می کند. فایل هایی که حذف می کنید، به این قسمت از برنامه انتقال می یابند و به راحتی می توانید آن ها را بازیابی کنید. Fennec File Manager بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست. ASTRO File Manager و دانلود سولید اکسپلورر و دانلود ES File Explorer از سری فایل منیجر های معروف اندروید می باشند.


دانلود Fennec File Manager

✅ نام نرم افزار Fennec File Manager ❤️ تعداد دانلود 405
⭐نسخه نرم افزار 4.1.10 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 5 به بالا 🔆 حجم فایل 12 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Fennec File Manager


- نمایش عکس ها و فیلم ها

- انتقال اطلاعات با سرعت بالا

- پیش نمایش فایل های صوتی

- انتقال فایل های حذف شده به recycle bin

- پشتیبانی از انواع فضاهای ابری

- شخصی سازی کردن تم برنامه

- پشتیبانی از بوک مارک ها و تاریخچه

- جست و جوی پیشرفته فایل ها

تصاویری از محیط نرم افزار Fennec File Manager :


دانلود Fennec File Manager برای اندروید  دانلود Fennec File Manager برای اندروید  دانلود Fennec File Manager برای اندروید  دانلود Fennec File Manager برای اندروید  دانلود Fennec File Manager برای اندروید


پسورد فایل :
کپی