آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 3.5.4 RaspManager برنامه مدیریت رزبری پای در اندروید

دانلود RaspManager برای اندروید

RaspManager با این اپلیکیشن می توانید raspberry pi خود را چک و مدیریت کنید. این اپلیکیشن شما را از طریق SSH به raspberry وصل می کند. این اپلیکیشن دارای سه بخش status, explorer و terminal است. می توانید اطلاعات مختلف raspberry خود را مشاهده کنید. این اطلاعات شامل پروسه های در حال اجرا، مموری در دسترس، وضعیت شبکه، دما و ... می شود. می توانید raspberry خود را از راه دور ریستارت یا خاموش کنید. امکان mount و dismount کردن درایو ها و فایل سیستم ها از راه دور وجود دارد. حتی می توانید پروسه های در حال اجرا را از راه دور متوقف کنید. امکان کپی کردن، حرکت دادن، حذف کردن فایل ها و فولدرها وجود دارد.

می توانید فایل های موجود در گوشی خود را به raspberry انتقال دهید. علاوه بر این قادر به دانلود کردن فایل های موجود در raspberry تان هستید. این نرم افزار ترمینالی ساده را نیز در اختیار شما قرار می دهد که با آن می توانید فرمان های دلخواه خود را اجرا کنید. این اپلیکیشن تاریخچه فرمان هایی که اجرا کرده اید را نشان می دهد. می توانید از کلید تغییر صدای گوشی خود برای مشاهده تاریخچه استفاده کنید. حتی می توانید فرمان های دلخواه و اختصاصی خود را در ترمینال تعریف کنید. RaspManager بر روی اندروید 4.0.3 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار RaspManager :


- نمایش تاریخچه فرمان های اجرا شده

- کپی کردن آسان فایل ها

- دانلود سریع فایل ها و فولدرها

- کسب امتیاز 4.1 از 5 در گوگل پلی

- ریستارت کردن raspberry از راه دور

- کشتن پروسه های در حال اجرا

- دارای سه بخش مختلف

- تعریف کردن دستورهای دلخواه در ترمینال

تصاویری از محیط نرم افزار RaspManager :


دانلود RaspManager برای اندروید  دانلود RaspManager برای اندروید  دانلود RaspManager برای اندروید  دانلود RaspManager برای اندروید  دانلود RaspManager برای اندروید


پسورد فایل :
کپی