آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.0.1 FF Logo Maker برنامه ساخت لوگو برای اندروید

دانلود FF Logo Maker برای اندروید

FF Logo Maker نرم افزاری مناسب برای طراحی لوگو در اندروید می باشد. با این الپیکیشن می توانید لوگوهایی فانتزی و مخصوص بازی ایجاد کنید. این اپلیکیشن آخرین طراحی های موجود برای آیکون بازی ها را در اختیار شما قرار می دهد. می توانید از این برنامه برای ساخت لوگو، یا استیکر استفاده کنید. با دوبار ضربه زدن قادر به شخصی سازی کردن لوگوهای خود خواهید بود. ده ها دسته بندی مختلف در برنامه گنجانده شده است. مجموعه بزرگی از عناصر گرافیکی در اختیار شما قرار می گیرد. می توانید از پس زمینه ها و رنگبندی های مختلف استفاده کنید. texture های متنوعی در برنامه پیدا می شود.

FF Logo Maker امتیاز 4.8 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده است و بیش از 10 هزار کاربر دارد. لوگوهای ایجاد شده با این برنامه، از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و ظاهری جذاب دارند. امکان اضافه کردن متن به لوگوهای خود دارید. کاراکتر های متنوعی را در برنامه می یابید. FF Logo Maker رابط کاربری ساده و سر راستی دارد. در بالای برنامه، پیش نمایش آیکونی که دارید طراحی می کنید نشان داده می شود. در پایین برنامه، عناصر گرافیکی ای که دوست دارید به آیکونتان اضافه شود را انتخاب می کنید. FF Logo Maker را می تاونید روی اندروید 4.2 به بالا بدون هیچ مشکلی اجرا کنید.

ویژگی های نرم افزار FF Logo Maker


- کسب امتیاز 4.8 از 5 در گوگل پلی

- ساخت آسان لوگو ها

- ویرایش کردن حرفه ای لوگو ها

- ارائه ده ها عنصر گرافیکی مختلف

- وجود پس زمینه های جذاب

- اضافه کردن متن به آیکون ها

- رابط کاربری دوستانه

- قابل استفاده برای عموم افراد

تصاویری از محیط نرم افزار FF Logo Maker :


دانلود FF Logo Maker برای اندروید  دانلود FF Logo Maker برای اندروید  دانلود FF Logo Maker برای اندروید  دانلود FF Logo Maker برای اندروید  دانلود FF Logo Maker برای اندروید


پسورد فایل :
کپی