آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.2 Feather Launcher Theme لانچر پر برای اندروید

دانلود Feather Launcher Theme برای اندروید

Feather Launcher Theme برای زیبا کردن گوشی شما طراحی شده است. این اپلیکیشن آیکون ها و والپیپر اختصاصی جذابی را در اختیار شما قرار می دهد. اگر به دنبال لانچری با کیفیت HD هستید و می خواهید ظاهری فوق العاده به گوشی خود ببخشید، این لانچر به کارتان می اید. آیکون های این مجموعه بسیار خلاقانه هستند و ظاهری منحصر به فرد دارند. علاوه بر این اگر آیکون اختصاصی برنامه ای در این اپلیکیشن وجود نداشته باشد، می توانید از ویژگی ماسک استفاده کنید تا ظاهری یک دست به آیکون های خد ببخشید. این نرم افزار افکت های بصری ویژه ای را به نمایش می گذارد.

برای استفاده از این برنامه، کافیست آن را نصب کنید و سپس آن را باز کنید. حالا روی APPLY THEME بزنید، و تمام. اگر لانچر گوشی شما از این لانچر تم پشتیبانی نکرد، باید لانچری اختصاصی را روی گوشی خود نصب کنید. Feather Launcher Theme امتیاز 4.7 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. آیکون های این برنامه شفاف هستند و می توانید پس زمینه گوشی خود را از پشت آن ها مشاهده کنید. این لانچر با وجود افکت های متنوعی که به نمایش می گذارد، ظاهری ساده و سبک دارد. اگر احساس می کنید گوشیتان شلوغ شده است، می توانید از این لانچر برای تغییر ظاهر آن استفاده کنید. Feather Launcher Theme بر روی اندروید 4.2 به بالا قابل اجراست. دانلود CM Launcher 3D , دانلود Nova Launcher Prime و دانلود لانچر لوسید از دیگر لانچرهای معروف اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار Feather Launcher Theme :


- والپیپرهای HD و با کیفیت

- افکت های تصویری ویژه

- لاک اسکرین اختصاصی

- پشتیبانی از ماسک آیکون

- مجموعه ای از آیکون های خلاقانه

- نصب آسان و سر راست

- کسب امتیاز 4.7 از 5 در گوگل پلی

- دارای بیش از صد هزار کاربر

تصاویری از محیط نرم افزار Feather Launcher Theme :


دانلود Feather Launcher Theme برای اندروید  دانلود Feather Launcher Theme برای اندروید  دانلود Feather Launcher Theme برای اندروید  دانلود Feather Launcher Theme برای اندروید  دانلود Feather Launcher Theme برای اندروید


پسورد فایل :
کپی