آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.27 Hear Boost تقویت صدای ضبط شده برای اندروید

دانلود Hear Boost برای اندروید

Hear Boost نرم افزاری مناسب می باشد که به شنوایی شما کمک می کند. صدای اطراف خود را ضبط کنید و سپس آن را 200 برابر بلندتر از قبل بشنوید. برای استفاده از این برنامه، ابتدا حجم صدا را تا جای ممکن کاهش دهید و سپس قدرت میکروفون خود را به تدریج در این اپلیکیشن بالا ببرید. سپس حجم صدای گوشی خود را بالا ببرید تا نتیجه مطلوب خود را دریافت کنید. مراقب گوش های خود باشید و همیشه هنگام استفاده از این برنامه با کمترین صدای مکن شروع کنید. سپس به تدریج صدا را بالا ببرید تا جایی که صدا به حد کافی بلند باشد. به یاد داشته باشید که گوش عضو بسیار حساسی است. این مر افزار به شنیدن صداها کمک می کند. این اپلیکیشن برای تقویت شنیداری استفاده می شود.

علاوه بر این می توانید از آن برای ضبط کردن انواع صداها و اشتراک گذاری آن ها استفاده کنید. Hear Boost صداهایی که ضبط کرده اید را با فرمت mp3 و فرمت wav ذخیره می کند. این نرم افزار را می توانید در پس زمینه سیستم اجرا کنید. با این قابلیت، می توانید به کارهای دیگر خود بپردازید و در عین حال صدا ضبط کنید. هیچ محدودیتی در ضبط صدا وجود ندارد، و آنقدر صدا ضبط می شود تا فضای خالی گوشی شما پر شود. Hear Boost بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Hear Boost :


- دارای بیش از صد هزار کاربر

- عدم محدودیت در ضبط صدا

- تقویت صدا تا 200 برابر

- واضح سازی صدا

- رابط کاربری مناسب

- ضبط صدا با فرمت mp3 و wav

- حل شدن باگ های نسخه های قبلی

تصاویری از محیط نرم افزار Hear Boost :


دانلود Hear Boost برای اندروید  دانلود Hear Boost برای اندروید  دانلود Hear Boost برای اندروید  دانلود Hear Boost برای اندروید  دانلود Hear Boost برای اندروید


پسورد فایل :
کپی