آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.0.1 Scanguard آنتی ویروس اسکن گارد برای اندروید

دانلود Scanguard برای اندروید

Scanguard نرم افزاری همه کاره می باشد که جدیدترین ویژگی ها را در اختیار شما قرار می دهد. با این نرم افزار می توانید جلوی انواع مالورها، ویروسها، باجگیرها، adware ها و ... را بگیرید. این نرم افزار جدیدترین ویروس ها را شناسایی می کند. با Scanguard می توانید گوشی خود را با یک ضربه بهینه سازی کنید. Scanguard به شکل خودکار اپلیکیشن هایی که روی سیستمتان نصب شده اند را اسکن می کند و جلوی تروجان ها، مالورها و ... را می گیرد.

پروسه هایی که در پس زمینه گوشی شما در حال اجرا هستند متوقف می شوند تا سرعت سیستم شما افزایش پیدا کند و مصرف باتریتان کمتر گردد. Scanguard قادر به پاک سازی گوشی شما نیز هست. تصاویر تکراری، فایل های کش شده، و junk ها شناسایی و حذف می گردند تا فضای قابل توجهی از سیستم شما آزاد شود. این نرم افزار جلوی نرم افزار های جاسوسی را می گیرد. می توانید برنامه را از جهات مختلف مدیریت کنید. نگران اسکن های منظم نباشید. این برنامه تمام نرم افزار های شما را پایش می کند و جلوی انواع خطرات را می گیرد. Scanguard بیش از یک میلیون کاربر به خود اختصاص داده است و در گوگل پلی امتیاز 4 از 5 را دریافت کرده است. تم این برنامه تیره می باشد. می توانید این اپلیکیشن را روی اندروید 5 به بالا بدون مشکل اجرا کنید. دانلود آنتی ویروس زونر برای اندروید , دانلود آنتی ویروس نود 32 برای اندروید , دانلود آنتی ویروس آواست برای اندروید , دانلود AVG AntiVirus نیز برای اندروید در دسترس می باشند.

ویژگی های نرم افزار Scanguard


- دارای بیش از یک میلیون کاربر

- اسکن کردن سیستم به شکل زنده

- تقویت کردن عملکرد اندروید

- قفل کردن اپلیکیشن ها

- پاک کردن فایل های کش شده

- جلوگیری از نرم افزار های جاسوسی

- کسب امتیاز 4 از 5 در گوگل پلی

- طراحی مناسب و سر راست


تصاویری از محیط نرم افزار Scanguard :


دانلود Scanguard برای اندروید  دانلود Scanguard برای اندروید  دانلود Scanguard برای اندروید  دانلود Scanguard برای اندروید


پسورد فایل :
کپی