آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Primitive FTPd 6.7 سرور ساده ftp برای اندروید

دانلود Primitive FTPd برای اندروید

Primitive FTPd با این برنامه می توانید فایل های خود را با سیستم های دیگر از طریق wifi به اشتراک بگذارید. دیگر نیازی نیست دنبال کابل برای انتقال داده های خود بگردید. این اپلیکیشن نیازی به روت ندارد و روی انواع سیستم های اندرویدی قابل اجراست. این اپلیکیشن، به شکل پیش فرض با بالا آمدن اندروید اجرا نمی شود. با این حال می توانید آن را به گونه ای تنظیم کنید که این رفتار را از خود نشان دهد و همیشه با بالا آمدن اندروید سرور شما فعال شود. می توانید برنامه را شخصی سازی کنید و مدت زمان آپلود و دانلود فایل ها را برای آن مشخص کنید. اطلاعات شما می توانند از طریق درگاه sftp انتقال پیدا کنند و رمزگذاری شوند. این اپلیکیشن برای افراد آشنا و حرفه ای توسعه داده شده است.

رابط کاربری برنامه، کلاسیک است و تنها در آن اطلاعات حیاتی را مشاهده خواهید کرد. Primitive FTPd بیش از ده هزار کاربر به خود اختصاص داده است. این برنامه امتیاز 4.6 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. می توانید وضعیت استندبای شدن برنامه را به شکل دلخواه شخصی سازی کنید. برای سروری که ران کرده اید پسورد تعیین کنید تا تنها خودتان به آن دسترسی داشته باشید. سایر اطلاعات، نظیر sha1 و sha256 را نیز می توانید در این برنامه مشاهده کنید. Primitive FTPd بر روی اندروید 4.0.3 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Primitive FTPd :


- دارای بیش از ده هزار کاربر

- کم حجم و سبک

- قابل استفاده روی انواع گوشی ها

- گذاشتن رمز عبور روی سرور

- انتقال داده ها از طریق sftp

- کسب امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

- تنظیم کردن ویژگی های مختلف سرور

- مناسب افراد حرفه ای و آشنا

تصاویری از محیط نرم افزار Primitive FTPd :


دانلود Primitive FTPd برای اندروید  دانلود Primitive FTPd برای اندروید  دانلود Primitive FTPd برای اندروید  دانلود Primitive FTPd برای اندروید


پسورد فایل :
کپی