آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.4.4 PoMelo File Explorer مدیریت فایل پوملو برای اندروید

دانلود PoMelo File Explorer برای اندروید

PoMelo File Explorer نرم افزاری برای مدیریت فایل ها و پیدا کردن سریع آن ها می ابشد. این اپلیکیشن، فایل های شما را به شکل خودکار در گروه های مختلف دسته بندی می کند. میتوانید فایل هایتان را در این اپلیکیشن مشاهده کنید، نام آن ها را تغییر دهید، مکان آن ها را عوض کنید و از امکانات مدیریتی دیگر استفاده کنید. با آنالیز کردن فایل های موجود در سیستمتان، به راحتی می توانید فایل های junk را بیابید، فضای سیستمتان را خالی کنید، و گوشی اندرویدیتان را سریع تر کنید. PoMelo File Explorer فضای سیستم شما را آنالیز می کند، و ابزار مختلفی برای مدیریت آن در اختیارتان قرار می دهد. این اپلیکیشن قادر به خنک کردن پردازنده سیستم شما، و کاهش مصرف باتری می باشد.

می توانید اپلیکیشن هایتان را در این برنامه مدیریت کنید. package name، سایز، و سایر اطلاعات اپلیکیشن ها در این نرم افزار قابل مشاهده است. می توانید به راحتی نرم افزار هایتان را حذف کنید یا از آن ها پشتیبان تهیه کنید. در صفحه اصلی این برنامه می توانید دسته بندی هایی نظیر فیلم ها، اپلیکیشن ها، تصاویر و ... را مشاهده کنید. فایل ها را می توان در دو حالت لیست یا شبکه مشاهده کرد. PoMelo File Explorer بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجرا می باشد. ASTRO File Manager و دانلود سولید اکسپلورر و دانلود ES File Explorer از سری فایل منیجر های معروف اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار PoMelo File Explorer :


- دارای بیش از 1 میلیون کاربر

- کسب امتیاز 4.8 از 5 در گوگل پلی

- جست و جو کردن فایل ها

- اشتراک گذاری آسان فایل ها

- بوک مارک کردن

- بهینه سازی گوشی

- خالی کردن گوشی از فایل های اضافی

تصاویری از محیط نرم افزار PoMelo File Explorer :


دانلود PoMelo File Explorer برای اندروید  دانلود PoMelo File Explorer برای اندروید  دانلود PoMelo File Explorer برای اندروید  دانلود PoMelo File Explorer برای اندروید  دانلود PoMelo File Explorer برای اندروید


پسورد فایل :
کپی