آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2.2 Roar Music Player موزیک پلیر قدرتمند برای اندروید

دانلود Roar Music Player برای اندروید

Roar Music Player نرم افزاری قدرتمند می باشد که با آن می توانید انواع فایل های صوتی را در گوشیتان با کیفیت بالا پخش کنید. این نرم افزار ابزار پیشرفته ای را در اختیار شما قرار می دهد. می توانید به سرعت پلی لیست های دلخواه خود را ایجاد کنید، آلبوم ها، ژانرها، پلی لیست ها و فایل های صوتی دلخواه خود را بیابید، یا از اکولایزر برای شخصی سازی موسیقی در حال پخش استفاده کنید. این اپلیکیشن دارای preset های متنوعی است که با آن ها می توانید پخش صدا را شخصی سازی کنید. این نرم افزار قادر به باز پخش کردن فایل های صوتی نیز هست.

می توانید این اپلیکیشن را به گونه ای تنظیم کنید که به شکل تصادفی فایل های صوتی را پخش کند. با این ویژگی، دیگر پلی لیست ها یک نواخت و خسته کننده برای شما نخواهند شد. این نرم افزار ابزارکی برای لاک اسکرین و هم چنین بخش اعلامیه های گوشی شما دارد که با آن می توانید پخش آهنگ را کنترل کنید. این نرم افزار تم های متنوعی دارد. Roar Music Player توسط بیش از صد هزار کاربر از سراسر جهان دانلود شده است و امتیاز 4.1 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. Roar Music Player با تبلت ها نیز سازگار می باشد. این نرم افزار برای اجرای بدون مشکل، نیاز به اندروید 4.3 به بالا دارد. از جمله پلیرهای معروف دیگر در این زمینه می توان به دانلود km player اندروید و  ام ایکس پلیر یا BlackPlayer EX اشاره داشت.

ویژگی های نرم افزار Roar Music Player :


- دارای بیش از صد هزار کاربر

- رابط کاربری مناسب

- دارای تم های متنوع

- دارای اکولایزر پیشرفته

- دارای preset های متنوع

- تقویت کردن bass صدا

- دارای ویجت اختصاصی برای لاک اسکرین

- امکان باز پخش کردن فایل های صوتی

تصاویری از محیط نرم افزار Roar Music Player :


دانلود Roar Music Player برای اندروید  دانلود Roar Music Player برای اندروید  دانلود Roar Music Player برای اندروید  دانلود Roar Music Player برای اندروید  دانلود Roar Music Player برای اندروید


پسورد فایل :
کپی