آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 0.2.6 StartFit اندازه گیری چربی و تغغیرات بدن برای کاهش وزن اندروید

دانلود StartFit برای اندروید

StartFit آیا به دنبال کاهش وزن هستید و می خواهید چربی هایتان را با عضله جایگزین کنید؟ آیا می خواهید از موفقیت آمیز بودن رژیم غذاییتان اطلاع پیدا کنید؟ آیا به دنبال برنامه ای هستید که شما را از وضعیت بدنیتان با شاخص های متنوعی مثل BMI مطلع کند؟ StartFit برای شما طراحی شده است. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید از تغییرات وزن خود آگاه شوید. پروفایل های مختلف خود را مدیریت کنید و اندازه گیری هایی که روی بدنتان انجام داده اید را کنترل کنید. میانگین وزنتان را به شکل ماهانه یا هفتگی مقایسه کنید. با تنظیم کردن آلارم و یاد آور می توانید از رسیدن به اهدافتان با خبر شوید.

می توانید از تمامی اندازه گیری هایی که کرده اید در فضای ابری پشتیبان تهیه کنید و در زمان دلخواه به آن ها دسترسی داشته باشید. زبان و واحد دلخواه برای کمیت هایی که اندازه گیری کرده اید را انتخاب کنید. این اپلیکیشن در حال حاضر در دو زبان انگلیسی و اسپانیایی ارائه شده است. StartFit به شما کمک می کند تناسب بدنیتان را حفظ کنید و مدام تغییرات آن را زیر نظر داشته باشید. اطلاعات شما با نمودارهای مختلف به نمایش در می آید. تشخیص دادن اطلاعات با کمک این نمودارها راحت تر انجام می شود. StartFit بر روی اندروید 4.3 به بالا قابل اجرا می باشد.

ویژگی های نرم افزار StartFit :


- کسب امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

- مدیریت کردن پروفایل های مختلف

- آنالیز کردن اندازه گیری هایی که انجام داده اید

- نمایش اطلاعات به شکل نموداری

- تهیه کردن پشتیبان از تمامی اندازه گیری ها

- کمک کردن به تناسب وزن

- تنظیم کردن یادآور برای اهداف

تصاویری از محیط نرم افزار StartFit :


دانلود StartFit برای اندروید  دانلود StartFit برای اندروید  دانلود StartFit برای اندروید  دانلود StartFit برای اندروید  دانلود StartFit برای اندروید


پسورد فایل :
کپی