آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.0.37 Auto Photo Compress فشرده سازی خودکار تصاویر برای اندروید

دانلود Auto Photo Compress برای اندروید

Auto Photo Compress آیا به دنبال نرم افزاری هستید که به شکل خودکار عکس های موجود در گوشی شما را فشرده کند؟ این اپلیکیشن برای این منظور طراحی شده است. این برنامه در هر زمانی فشرده سازی عکس ها را انجام می دهد، حتی زمانی که آفلاین هستید. می توانید تا 90% در فضای گوشی خود صرفه جویی کنید. این اپلیکیشن عکس های شما را به نحوی فشرده می کند که کیفیت آن ها کاهش پیدا نکند. این نرم افزار قادر به پشتیبان گیری از تصاویر با رزولوشن بالای شما می باشد. می توانید عکس های با کیفیت خود را در فضای ابری ذخیره سازی کنید و سپس اقدام به عملیات فشرده سازی کنید. Auto Photo Compress می تواند به شکل تکی یا گروهی عکس های شما را فشرده کند.

در حال حاضر از فرمت های JPEG, BMP, PNG, HEIF, HEIC برای فشرده سازی عکس ها پشتیبانی می شود. حتی می توانید برنامه زمان یدلخواه خود را برای برنامه تعیین کنید تا در مواقع دلخواه شما فشرده سازی انجام بپذیرد. عکس های فشرده شده، در sd card سیستم شما ذخیره می شوند. این اپلیکیشن از فضاهای ابری مختلف نظیر گوگل درایو، دراپ باکس و ... پشتیبانی می کند. Auto Photo Compress امتیاز 4.7 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. این نرم افزار بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Auto Photo Compress :


- فشرده سازی گروهی تصاویر

- پشتیبان گیری از عکس ها

- پشتیبانی از فضاهای ابری مختلف

- ذخیره کردن فایل های فشرده شده در sd card

- پشتیبانی از فرمت های رایج تصویری

- عدم افت کیفیت تصاویر بعد از فشرده سازی

- صرفه جویی در فضای سیستم تا 90%

- کسب امتیاز 4.7 از 5 در گوگل پلی

تصاویری از محیط نرم افزار Auto Photo Compress :


دانلود Auto Photo Compress برای اندروید  دانلود Auto Photo Compress برای اندروید  دانلود Auto Photo Compress برای اندروید  دانلود Auto Photo Compress برای اندروید  دانلود Auto Photo Compress برای اندروید


پسورد فایل :
کپی