آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.0.2 VOLT - Powerful Cleaner بهینه ساز قدرتمند برای اندروید

دانلود VOLT برای اندروید

VOLT - Powerful Cleaner یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت گوشی می باشد. با این اپلیکیشن می توانید پردازنده تان را خنک کنید، اپلیکیشن ها را قفل کنید، نرم افزار هایتان را مدیریت کنید، و سرعت سیستمتان را تقویت نمایید. این اپلیکیشن نرم افزار های غیر ضروری در رم شما را متوقف می کند تا سرعت کلی سیستمتان افزایش پیدا کند. این اپلیکیشن به شما کمک می کند عکس ها و فایل های تکراری را حذف کنید. علاوه بر این می توانید با الگو یا رمز عبور نرم افزارهایتان را قفل کنید. این اپلیکیشن قادر به پنهان کردن عکس ها، فایل های ویدیویی، پیامک ها، و بسیاری دیگر هستید.

این اپلیکیشن گوشی شما را به شکل قابل توجهی امن می کند. در VOLT - Powerful Cleaner می توانید از وضعیت شارژ شدن گوشیتان به راحتی با خبر شوید. این اپلیکیشن سرعت شارژ شدن گوشیتان را افزایش می دهد. VOLT - Powerful Cleaner دارای notification manager نیز هست. این قابلیت برای مدیریت اعلامیه ها به شکل گروهی طراحی شده است. به راحتی می توانید جلوی اعلامیه های غیر ضروری و غیر مهم را بگیرید. پیام های بلاک شده همراه با یک دیگر مخفی می شوند و در یکجا قرار داده می شوند تا به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید. VOLT - Powerful Cleaner بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست. All-In-One Toolbox , دانلود نرم افزار Super Boost Cleaner و دانلود سی کلینر از دیگر بهینه ساز های اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار VOLT - Powerful Cleaner :


- قفل کردن اپلیکیشن ها

- صرفه جویی در مصرف انرژی

- پاک کردن فایل های غیر ضروری

- خنک کردن پردازنده

- مدیریت اعلامیه ها

- مدیریت نرم افزار ها و بازی ها

- پنهان کردن فایل های تصویری

- کسب امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

تصاویری از محیط نرم افزار VOLT - Powerful Cleaner :


دانلود VOLT برای اندروید  دانلود VOLT برای اندروید  دانلود VOLT برای اندروید  دانلود VOLT برای اندروید  دانلود VOLT برای اندروید


پسورد فایل :
کپی