آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.0.1 Preset Box ابزاری کامل برای خلق تصاویر با افکت های خلاقانه برای اندروید

دانلود Preset Box برای اندروید

Preset Box با این نرم افزار می توانید عکس های خود را به تصاویری محبوب تبدیل کنید. با فیلترهای خلاقانه این برنامه می توانید فالورهای بیشتری را در اینستاگرام بدست آورید. این اپلیکیشن مجموعه ای از preset های حرفه ای را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید از آن ها به شکل رایگان استفاده کنید. این اپلیکیشن دارای فیلترهای متنوعی است و می تواند به عکس های شما ظاهری جذاب و خیره کننده ببخشد. مجموعه این برنامه حاوی 20 دسته بندی مختلف از جمله پاییز، کریسمس، اژدها، فیلم، عروسی و بسیاری دیگر می باشد.

بعضی از preset های این اپلیکیشن پرمیوم هستند و برای اعمال آن ها باید خرید درون برنامه ای انجام دهید. Preset Box در گوگل پلی امتیاز 4.6 از 5 را کسب کرده است. فیلترهایی که این نرم افزار روی تصاویر شما اعمال می کند، کیفیت کلی تصویرتان را افزایش می دهد و ظاهری جذاب به آن می بخشد. برای کار با این برنامه لازم نیست فردی حرفه ای و با تجربه باشید. حتی افراد تازه کار نیز می توانند به راحتی از فیلترهای این مجموعه برای ایجاد تصاویر حرفه ای خود استفاده کنند. فیلترهای Preset Box در مکان های مناسبی قرار گرفته است که با بیشترین سرعت ممکن قادر به یافتن آن ها خواهید بود. Preset Box با تبلت ها نیز سازگرا است. این نرم افزار را می توانید روی اندرویدهای مختلف با توجه به سیستمی که دارید اجرا کنید.

ویژگی های نرم افزار Preset Box :


- دارای فیلترهای متنوع

- ارائه پکیج های رایگان و پرمیوم

- رابط کاربری مناسب

- کسب امتیاز 4.6 از 5

- اضافه شدن preset های جدید به شکل هفتگی

- کیفیت بالای تصاویر خروجی برنامه

- کم حجم و سبک

- عدم نیاز به تجربه قبلی

تصاویری از محیط نرم افزار Preset Box :


دانلود Preset Box برای اندروید  دانلود Preset Box برای اندروید


پسورد فایل :
کپی