آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود نرم افزار 1.8 Vieka برنامه ویرایش ویدیو ویکا برای اندروید

دانلود Vieka Video Editor برای اندروید

Vieka: Video Editor نرم افزاری کاربردی و قدرتکند برای ویرایش فایل های ویدویی می باشد. با قالب های آماده این برنامه به راحتی می توانید کلیپ ها و فایل های ویدویی خود را به راحتی با تصاویر، یا دیگر فایل های ویدویی که در اختیار دارید ویرایش کنید. امکان اضافه کردن موسیقی پس زمینه جذاب، افکت های انتقالی، متن، فیلترهای متنوع و ... وجود دارد. این نرم افزار قالب هایی جذاب در اختیار شما قرار می دهد. برای استفاده از این برنامه ابتدا قالب دلخواه خود را در گالری برنامه انتخاب کنید. سپس چند ویدیو یا عکس دلخواهتان را مشخص کنید. این برنامه به شکل خودکار، موسیقی پس زمینه را به ویدیوی شما اضافه می کند. حالا می توانید ویدیوی خود را با دیگران در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

ویرایش فایل های ویدیویی با این برنامه به راحتی انجام می شود. در Vieka: Video Editor انعطاف پذیری بالایی را تجربه می کنید. امکان اضافه کردن افکت های متنوع ویدیویی را خواهید داشت. این نرم افزار فیلترهایی منحصر به فرد را در اختیار شما قرار می دهد. Vieka: Video Editor در حال حاضر امتیاز 4.6 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. این نرم افزار بیش از 1 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. Vieka: Video Editor را می توانید روی اندروید 5 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های نرم افزار Vieka: Video Editor


- دارای بیش از 1 میلیون کاربر

- کسب امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

- اضافه کردن موسیقی دلخواه به پس زمینه

- ویرایش سریع و آسان فایل های ویدیویی

- دارای قالب های از پیش آماده شده

- ترکیب تصویر و فایل ویدویی

- فیلترهای منحصر به فرد و چشم گیر

- قابل استفاده برای عموم کاربران

تصاویری از محیط نرم افزار Vieka: Video Editor :


دانلود Vieka Video Editor برای اندروید  دانلود Vieka Video Editor برای اندروید  دانلود Vieka Video Editor برای اندروید  دانلود Vieka Video Editor برای اندروید  دانلود Vieka Video Editor برای اندروید


پسورد فایل :
کپی