آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2.2.2 CV Maker Free UK برنامه ساخت رزومه برای اندروید

دانلود CV Maker Free UK برای اندروید

CV Maker Free UK نرم افزاری قدرتمند می باشد که با آن در کمترین زمان ممکن می توانید رزومه های دلخواه خود را طراحی کنید. بسیاری از قالب های موجود در این برنامه به شکل رایگان ارائه شده است. بیش از 100 قالب حرفه ای را در این برنامه خواهید یافت. این قالب ها تست شده اند و از کیفیت مطلوب برخوردار هستند. این برنامه دارای راهنما نیز هست که در نوشتن رزومه ی خوب به شما کمک می کند. می توانید رزومه خود را با فرمت pdf در این برنامه خروجی بگیرید. امکان مشاهده پیش نمایش رزومه ای که در حال طراحی آن هستید به راحتی وجود دارد.

رزومه های این برنامه دارای بخش های متعددی هستند که در آن می توانید از تجربیات، علایق، تحصیلات، تماس و ... سخن بگویید. CV Maker Free UK بیش از 100 هزار کاربر به خود اختصاص داده است. این نرم افزار رابط کاربری دوستانه ای دارد که ساخت رزومه ها را در کمترین زمان ممکن امکان پذیر می کند. بدون آن که لازم باشد درگیر طراحی رزومه ها شوید، از این برنامه برای این منظور می توانید استفاده کنید. CV Maker Free UK بر روی تبلت ها نیز قابل نصب می باشد. رزومه های این اپلیکیشن محدود به موقعیت های شغلی نیست و رزومه های تحصیلی نیز می توانید طراحی کنید. CV Maker Free UK بر روی اندروید 4.2 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار CV Maker Free UK


- پیش نمایش فایل های رزومه

- رابط کاربری بسیار ساده

- راهنما برای نوشتن رزومه

- اضافه کردن تحصیلات و تجربیات

- پر کردن آسان فیلدها

- دارای قالب های رایگان و پرمیوم

- کسب امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

- خروجی گرفتن در قالب pdf

تصاویری از محیط نرم افزار CV Maker Free UK :


دانلود CV Maker Free UK برای اندروید  دانلود CV Maker Free UK برای اندروید  دانلود CV Maker Free UK برای اندروید  دانلود CV Maker Free UK برای اندروید  دانلود CV Maker Free UK برای اندروید


پسورد فایل :
کپی