آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2.1.1 KeepFiles برنامه مدیریت آسان فایل ها برای اندروید

دانلود KeepFiles برای اندروید

KeepFiles نرم افزاری ساده و در عین حال قدرتمند برای مدیریت کردن تمامی فایل های موجود در گوشی اندرویدی شما می باشد. این نرم افزار رابط کاربری ساده و در عین حال سر راستی دارید که ویژگی های جذابی را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از این برنامه می توانید فضای سیستم خود را بررسی کنید، به سرعت جست و جو انجام دهید، فایل هایتان را مرتب کنید و از شر فایل های نامطلوب راحت شوید. این نرم افزار به شما کمک می کند فضای گوشیتان را به شکل آسان تری مدریت کنید. تمامی اطلاعات با ظاهری گرافیکی و مناسب به نمایش در می آیند.

به عنوان مثال می توانید فضای اشغال شده در گوشی خود را با ظاهر سه بعدی مشاهده کنید. این اپلیکیشن فایل های حجیمی که اخیرا از آن ها استفاده نکرده اید را شناسایی می کند و در لیستی مناسب به نمایش می گذارد. می توانید فایل های apk غیر کاربردی خود را به سرعت بیابید و آن ها را حذف نمایید. این نرم افزار قادر است سرعت گوشی شما را بالا ببرد. KeepFiles قادر است تمام اپلیکیشن های نصب شده روی سیستم شما را نشان دهد و امکان حذف آن ها را به وجود می آورد. می توانید عکس ها و اسنادتان را از طریق این برنامه به راحتی مدیریت کنید. KeepFiles بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجرا می باشد. ASTRO File Manager و دانلود سولید اکسپلورر و دانلود ES File Explorer از سری فایل منیجر های معروف اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار KeepFiles :


- دارای بیش از ده هزار کاربر از سراسر جهان

- مدیریت کردن اپلیکیشن ها

- آنالیز فضای سیستم

- مرتب کردن فایل ها

- مرتب کردن گروهی فایل ها

- رابط کاربری متریال

- بهبود سرعت سیستم عامل اندروید

- سازگار با تبلت ها

تصاویری از محیط نرم افزار KeepFiles :


دانلود KeepFiles برای اندروید  دانلود KeepFiles برای اندروید  دانلود KeepFiles برای اندروید  دانلود KeepFiles برای اندروید  دانلود KeepFiles برای اندروید


پسورد فایل :
کپی