آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.0.1 DAAP Media Player استریم موزیک از داپ برای اندروید

دانلود DAAP Media Player برای اندروید

DAAP Media Player با این برنامه می توانید موسیقی های خود را از DAAP، Rhythmbox, forked-daapd, tangerine و ... به اشتراک بگذارید. DAAP پروتوکولی مشابه با HTTP می باشد که توسط اپل برای اشتراک گذاری موسیقی های آیتونز توسعه داده شده است و هنوز توسط ورژن های مدرن تر آیتونوز استفاده می شود. این نرم افزار با سورس باز ارائه شده است و برنامه نویسان قادر به ایجاد تغییرات دلخواه بر روی آن هستند. با این برنامه می توانید کل موسیقی را استریم کنید بدون آن که لازم باشد کل آن را دانلود کنید. این برنامه امکان جست و جو و پیدا کردن انواع موزیک ها را برای شما به وجود می آورد. از رمز عبور پشتیبانی می شود. می توانید موزیک های خود را به شکل تصادفی گوش دهید یا آن ها را ترکیب کنید.

امکان ایجاد پلی لیست ها و گوش دادن به مجموعه ای از آهنگ ها وجود دارد. DAAP Media Player بیش از صد هزار کاربر به خود اختصاص داده است. ظاهر این موزیک پلیر ساده و کلاسیک می باشد. تنها ابزار کاربردی را دراین برنامه خواهید یافت. اگر به دنبال برنامه ای هستید که ظاهر کاربری مدرنی داشته باشد و ویژگی های متعددی در اختیارتان قرار دهد، DAAP Media Player به کارتان نمی آید. در غیر این صورت DAAP Media Player انتخابی مناسب برای شما خواهد بود. این نرم افزار بر روی تبلت ها نیز بدون مشکل اجرا می شود. DAAP Media Player بسته به سیستمی که دارید روی اندرویدهای مختلف اجرا می شود.

ویژگی های نرم افزار DAAP Media Player :


- دارای بیش از صد هزار کاربر

- کسب امتیاز 4.2 از 5 در گوگل پلی

- وارد کردن اطلاعات سرور

- ایجاد پلی لیست های دلخواه

- جست و جوی سریع

- دارای ابزارک اختصاصی

- اجرا کردن تصادفی فایل های صوتی

- پشتیبانی از استریم موزیک

تصاویری از محیط نرم افزار DAAP Media Player :


دانلود DAAP Media Player برای اندروید  دانلود DAAP Media Player برای اندروید  دانلود DAAP Media Player برای اندروید  دانلود DAAP Media Player برای اندروید  دانلود DAAP Media Player برای اندروید


پسورد فایل :
کپی