آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 3.3.2 Fluids & Sounds نرم افزار آرامش بخش ترکیب رنگ ها برای اندروید

دانلود Fluids Sounds برای اندروید

Fluids & Sounds نرم افزاری جذاب می باشد که با آ« می توانید خود را از استرس و مشغله های فکری دور کنید. این نرم افزار پارامترهای مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید آن ها را به شکل دلخواه تغییر دهید. امکان عوض کردن رنگ ها، اشعه ها، رزولوشن، نیرو، و ... وجود دارد. این نرم افزار از ژیروسکپ پشتیبانی می کند و می توانید آن را فعال یا غیر فعال کنید. همراه با حرکت رنگ ها، موسیقی ای آرامش بخش را خواهید شنید که به شما در مدیتیشن کمک می کند. می توانید از صفحه گوشی خود اسکرین شات بگیرید و آن را با هر کس که دوست دارید به اشتراک بگذارید.

فیلم های خود را ضبط کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید. توجه داشته باشید صدای امواج ضبط نمی شود و تنها صدای موسیقی پس زمینه برنامه ضبط می گردد. علاوه بر این رابط کاربری برنامه هنگام ضبط حذف می شود، بنابرین تنها چیزی را ضبط خواهید کرد که اهمیت دارد و آن هنر شماست. تنظیمات دلخواه خود را ذخیره کنید و از آن ها در زمان های دلخواه استفاده نمایید. این اپلیکیشن محیطی ساده و دوستانه دارد. Fluids & Sounds بیش از ده هزار کاربر به خود اختصاص داده است. باگی که در ورژن قبلی وجود داشت و سبب ظاهر شدن رنگ های تصادفی در صفحه نمایش می شد، برطرف شده است و با خیال راحت می توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید. Fluids & Sounds بر روی اندروید 7.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Fluids & Sounds :


- دارای بیش از ده هزار کاربر

- شبیه سازی ترکیب رنگ ها

- ضبط کردن صفحه نمایش

- دارای موسیقی آرامش بخش

- ضبط کردن تنظیمات دلخواه

- گرفتن اسکرین شات از صفحه تمایش

- پشتیبانی از ژیروسکپ

- شبیه سازی انواع مایعات

تصاویری از محیط نرم افزار Fluids & Sounds :


دانلود Fluids Sounds برای اندروید  دانلود Fluids Sounds برای اندروید  دانلود Fluids Sounds برای اندروید  دانلود Fluids Sounds برای اندروید  دانلود Fluids Sounds برای اندروید


پسورد فایل :
کپی