آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 3.4.3 Sand Draw برنامه کشیدن نقاشی روی ماسه برای اندروید

دانلود Sand Draw برای اندروید

Sand Draw نرم افزاری جذاب برای رسم اشکال مختلف روی ماسه می باشد. با این برنامه می توانید طرح واره هایی واقع گرایانه روی ماسه رسم کنید. بعد از چند دقیقه کار با این برنامه، احتمالا کنار گذاشتن آن برای شما سخت خواهد شد. این نرم افزار برای کودکان نیز جذاب می باشد. می توانید شکل های دلخواه خود را روی ماسه رسم کنید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. بعضی از معلمان که با کودکان اتیسم سر و کار دارند می توانند حروف و اعداد را روی این تپه های ماسه ای رسم کنند و به دانش آموز خود نشان دهند تا فرآیند یادگیری را راحت تر کنند.

هیچ محدودیتی در تعداد طرح هایی که روی ماسه رسم می کنید نخواهید داشت. خطوط شما یک دست و صاف به نظر خواهند رسید. علاوه بر رسم اشکال دلخواه قادر به اضافه کردن رنگ روی ماسه ها نیز خواهید بود. کافیست یکی از رنگ هایی که برنامه در اختیار شما قرار می دهد را انتخاب کنید و روی ماسه رسم کنید. نیازی نیست تجربه قبلی در کار با برنامه های مشابه این نرم افزار داشته باشید، کار با Sand Draw بسیار آسان است و در عرض چند دقیقه قادر به رسم شکل های دلخواه خود و اشتراک گذاری آن ها در رسانه های اجتماعی خواهید بود. Sand Draw بیش از 5 میلیون کاربر دارد. می توانید این برنامه را روی اندروید 2.3 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های نرم افزار Sand Draw :


- رسم کردن اشکال روی ماسه

- رنگ زدن ماسه

- جذاب برای تمامی سنین

- آرامش بخش و دوستانه

- مناسب کودکات دارای اتیسم

- رابط کاربری ساده

- قابل اجرا روی انواع گوشی های قدیمی

- نقاشی های واقع گرایانه

تصاویری از محیط نرم افزار Sand Draw :


دانلود Sand Draw برای اندروید  دانلود Sand Draw برای اندروید  دانلود Sand Draw برای اندروید  دانلود Sand Draw برای اندروید  دانلود Sand Draw برای اندروید


پسورد فایل :
کپی