آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود HexaVault Password Manager مدیریت رمز عبور برای اندروید

دانلود HexaVault Password Manager برای اندروید

HexaVault Password Manager نرم افزاری کاربردی و قدرتمند می باشد که با آن می توانید رمز های عبور خود را مدیریت نمایید. این نرم افزار از اطلاعاتی نظیر حساب های بانکی، کارت های اعتباری، بیمه، و بسیاری دیگر پشتیبانی می کند. می توانید کد ملی، و سایر اطلاعات حساس خود را با خیال راحت در این برنامه ذخیره سازی کنید. HexaVault Password Manager با استفاده از استاندارد AES-256 اطلاعات شما را رمزگذاری می کند. حتی اگر گوشیتان گم شود، هیچ فردی به اطلاعات شما دسترسی نخواهد داشت. این برنامه بیش از 30 قالب از پیش تعریف شده در اختیار شما قرار می دهد که با آن ها می توانید اطلاعات رایج را ذخیره نمایید. علاوه بر این قادر به ساخت قالب های دلخواه خود خواهید بود.

با این اپلیکیشن قادر به ذخیره کردن پسورد اکانت هایتان در وب سایت های مختلف هستید. HexaVault Password Manager نرم افزاری مناسب برای ذخیره کردن پین کدها، رمز های عبور ترکیبی، و کلید های دیجیتالی می باشد. حتی می توانید شماره سریال اپلیکیشن ها را در این برنامه ذخیره کنید تا در زمان مناسب، و دلخواه از آن استفاده کنید. HexaVault Password Manager از پاسپورت، آی دی دانش آموزشی، کارت کتابخانه، اطلاعات پزشکی و سایر اطلاعات شما پشتیبانی می کند. HexaVault Password Manager بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار HexaVault Password Manager :


- بیش از ده هزار کاربر

- ذخیره کردن اطلاعات اکانت ها

- پشتیبانی از قالب های از پیش تعریف شده

- انتخاب آیکون دلخواه برای اطلاعات

- جست و جو کردن اطلاعات

- ذخیره کردن اطلاعات پزشکی

- قفل شدن خودکار بعد از 30 ثانیه عدم استفاده

تصاویری از محیط نرم افزار HexaVault Password Manager :


دانلود HexaVault Password Manager برای اندروید  دانلود HexaVault Password Manager برای اندروید  دانلود HexaVault Password Manager برای اندروید  دانلود HexaVault Password Manager برای اندروید  دانلود HexaVault Password Manager برای اندروید


پسورد فایل :
کپی