آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2.0.0 Glo Cloud پشتیبان گیری از تصاویر در فضای ابری برای اندروید

دانلود Glo Cloud برای اندروید

Glo Cloud با استفاده از این برنامه می توانید در فضای ابری اطلاعات خود را ذخیره کنید و فضای بیشتری از گوشی خود را آزاد نمایید تا قادر به ضبط فیلم ها و عکس های بیشتری باشید. اگر اطلاعات خود را در فضای ابری این برنامه ذخیره کنید، می توانید در سیستم های مختلف به اطلاعاتتان دسترسی داشته باشید. با Glo Cloud قادر هستید روی اطلاعاتتان فیلتر بگذارید تا آن ها را سریع تر پیدا کنید. با Glo Cloud می توانید عکس های خود را با افکت های ویژه ویرایش کنید و به آن ها استیکر اضافه نمایید. می توانید از عکس هایتان فیلم بسازید یا آلبوم های دلخواه خود را طراحی کنید.

Glo Cloud بیش از 50 هزار کاربر دارد. Glo Cloud اطلاعات شما را در دسته بندی های مختلف قرار می دهد. می توانید moment های مختلفی را مشاهده نمایید. پیدا کردن اطلاعات در این فضای ابری به راحتی انجام می شود. Glo Cloud لیستی مناسب از عکس ها و فیلم های شما نشان می دهد که دسترسی به آن ها را حتی راحت تر می کند. می توانید بخش علاقه مندی های دلخواه خود را داشته باشید، فایل هایتان را به اشتراک بگذارید و فایل های ویدوییی را مشاهده کنید. با Glo Cloud هیچ وقت فضا کم نمی آورید و تمام اطلاعات شما امن باقی می ماند. Glo Cloud بر روی اندروید 4.4 به بالا بدون مشکل اجرا می شود. دانلود دراپ باکس از دیگر برنامه های فضای ابری می باشد.

ویژگی های نرم افزار Glo Cloud :


- آزاد کردن فضای سیستم

- پیدا کردن سریع عکس ها و فیلم ها

- دسته بندی اطلاعات

- اشتراک گذاری اطلاعات

- دسترسی به تصاویر و فیلم ها از سیستم های مختلف

- کاملا امن

- دارای بیش از پنجاه هزار کاربر

- حل شدن باگ نسخه های قبلی

تصاویری از محیط نرم افزار Glo Cloud :


دانلود Glo Cloud برای اندروید  دانلود Glo Cloud برای اندروید  دانلود Glo Cloud برای اندروید  دانلود Glo Cloud برای اندروید  دانلود Glo Cloud برای اندروید


پسورد فایل :
کپی