آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 3.0.4 Storage Analyzer پایش حافظه اندروید

دانلود Storage Analyzer برای اندروید

Storage Analyzer نرم افزاری ساده و در عین حال مناسب برای مشاهده فضای اشغال شده در قالب بصری می باشد. با این رنم فازار می توانید راحت تر گوشی یا تبلت ها کرم بوک خود را مدیریت کنید. اطلاعات شما با ظاهری مناسب به نمایش در می آیند و می توانید نحوه اشغال شدن فضای حافظه تان را مشاهده کنید. این اپلیکیشن مناطق مختلف حافظه شما را به نمایش می گذارد. از sd card و سیستم هایی که به گوشی خود متصل کرده اید نیز پشتیبانی می شود و می توانید اطلاعات آن ها را مشاهده نمایید. علاوه بر این قادر به اسکن هر کدام از آن ها و مشاهده اطلاعاتشان با جزئیات بالا هستید. می توانید فایل هایتان را پاک کنید، آن ها را حرکت دهید و فضای خالیتان را مدیریت نمایید. Storage Analyzer تبلیغات تمام صفحه و آزاردهنده نشان نمی دهد.

کار کردن با این اپلیکیشن لذت بخش و آسان می باشد. این اپلیکیشن به زبان های مختلف ترجمه شده است و با هر بروزرسانی، زبان های جدیدی اضافه می شود. پشتیبانی برنامه برای اندروید 10 و 11 بهبود یافته است. Storage Analyzer سیستم شما را با سرعت بالایی اسکن می کند و قادر است تمام حافظه هایی که به گوشیتان از طریق درگاه های مختلف متصل کرده اید را شناسایی کند. Storage Analyzer دارای بیش از نیم میلیون کاربر از سراسر جهان می باشد و بر روی اندروید 4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Storage Analyzer :


- نمایش حافظه در قالب گرافیکی

- رابط کاربری دوستانه

- نمایش تعداد آیتم های موجود

- اسکن سریع سیستم

- پیدا کردن سریع حافظه های متصل شده

- نمایش فضای اشغال شده توسط فایل های مختلف

- کسب امتیاز 4 از 5 در گوگل پلی

تصاویری از محیط نرم افزار Storage Analyzer :

دانلود Storage Analyzer برای اندروید  دانلود Storage Analyzer برای اندروید  دانلود Storage Analyzer برای اندروید  دانلود Storage Analyzer برای اندروید  دانلود Storage Analyzer برای اندروید


پسورد فایل :
کپی