آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.0.9 Secure Wipe Out حذف امن اطلاعات بدون بازیابی برای اندروید

دانلود Secure Wipe Out برای اندروید

Secure Wipe Out از حریم خصوصی خود محافظت کنید و جلوی منتشر شدن اطلاعات شخصیتان را بگیرید. این برنامه عکس ها و فایل های ویدیویی شما را به شکل کامل حذف می کند و جلوی بازیابی آن ها را می گیرد. اگر بدون استفاده از نرم افزار های تخصصی، مثل این اپلیکیشن اطلاعاتتان را حذف کنید، عکس ها و فیلم ها در حافظه شما به شکل پنهان باقی می مانند و امکان بازیابی آن ها وجود دارد. توجه داشته باشید اطلاعاتی که با این برنامه پاک می کنید به شکل غیر قابل بازشگتی حذف می شوند. این نرم افزار دارای الگوریتم های پیشرفته و حرفه ای به منظور حذف اطلاعات می باشد. پس از این که اطلاعاتتان حذف می شوند، این برنامه هارد شما را بازنویسی می کند تا کوچکترین امکان بازیابی اطلاعات از بین برود.

این نرم افزار قادر است انواع فایل ها و فولدرها را به شکل برگشت ناپذیر پاک کند. Secure Wipe Out تمام مخاطبین، کلیپ برد، و سایر اطلاعات دیگر شما را می تواند پاک کند. از فایل اکسپلورر پشتیبانی می شود. می توانید فایل های موقتی و کش را پاک کنید. الگوریتم های این برنامه در طول ده ها سال تحقیق شکل گرفته اند و به منظور جلوگیری از بازیابی اطلاعات طراحی شده اند. عملکرد Secure Wipe Out در نسخه جدید برنامه بهبود پیدا کرده است و سرعت بیشتری را می توانید از آن انتظار داشته باشید. این نرم افزار بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجرا می باشد. دانلود WipeFile و دانلود Remo Drive Wipe از دیگر برنامه های حذف کامل اطلاعات بدون امکان بازیابی می باشند.

ویژگی های نرم افزار Secure Wipe Out :


- پاک کردن تمام فایل ها به شکل برگشت ناپذیر

- سرعت بالا در حذف اطلاعات

- بازنویسی حافظه گوشی

- محافظت از پسوردها

- حذف کردن فایل های موقتی

- جلوگیری از بازیابی اطلاعات

- دارای الگوریتم های پیشرفته امنیتی

- رابط کاربری مناسب

تصاویری از محیط نرم افزار Secure Wipe Out :


دانلود Secure Wipe Out برای اندروید  دانلود Secure Wipe Out برای اندروید  دانلود Secure Wipe Out برای اندروید  دانلود Secure Wipe Out برای اندروید  دانلود Secure Wipe Out برای اندروید


پسورد فایل :
کپی