آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 7.8 Blackmoon File Browser مدیریت فایل کلاسیک بلکمون برای اندروید

دانلود Blackmoon File Browser برای اندروید

Blackmoon File Browser اگر به دنبال نرم افزار مدیریت فایل بسیار کم حجم که با گوشی های قدیمی سازگار باشد می گردید، این برنامه را از دست ندهید. با این اپلیکیشن قادر به مدیری کردن، خرکت دادن، تغییر مکان دادن، حذف کردن، مرور کردن، و تغییر نام دادن فایل ها هستید. با این نرم افزار حتی می توانید فایل های ایمیل موجود در گوشی خود را بیابید. این اپلیکیشن از بیش از صد فرمت مختلف پشتیبانی می کند. می توانید عکس بندانگشتی تصاویر موجود در گوشی خود را مشاهده کنید. امکان ایجاد کردن پلی لیست های صوتی را خواهید داشت. می توانید فایل های زیپ را از حالت فشرده خارج کنید، یا فایل های زیپ دلخواه خود را به وجود آورید. تصاویر بندانگشتی برای سه روز در سیستم شما ذخیره می شوند. پس از آن سیستم شما ریست می شود و تصاویر بندانگشتی جدیدی در گوشیتان ذخیره می شود.

برای اندروید های قبل از 3، قادر به مشاهده اپلیکیشن در حالت فول اسکرین خواهید بود. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که با کمترین استفاده از منابع سیستمی شما، بیشترین سرعت را ارائه کند. علاوه بر این باگ های نسخه های قبلی به شکل کامل برطرف شده اند. هرچند رابط کاربری این برنامه چنگی به دل نمی زند، با این حال کار کردن با آن لذت بخش است. Blackmoon File Browser بر روی اندروید 1.5 به بالا قابل اجراست. ASTRO File Manager و دانلود سولید اکسپلورر و دانلود ES File Explorer از سری فایل منیجر های معروف اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار Blackmoon File Browser :


- بسیار کم حجم و سبک

- سازگار با گوشی های قدیمی

- سرعت بالا

- مصرف پایین از منابع سیستمی

- دارای بیش از صد هزار کاربر

- نمایش تصویر بندانگشتی عکس ها

- پشتیبانی از فرمت های مختلف

- مدیریت آسان فایل ها

تصاویری از محیط نرم افزار Blackmoon File Browser :


دانلود Blackmoon File Browser برای اندروید  دانلود Blackmoon File Browser برای اندروید  دانلود Blackmoon File Browser برای اندروید  دانلود Blackmoon File Browser برای اندروید  دانلود Blackmoon File Browser برای اندروید


پسورد فایل :
کپی