آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2.2.2 Iriun 4K Webcam for PC and Mac برنامه تبدیل گوشی به وب کم برای اندروید

دانلود Iriun 4K Webcam برای اندروید

Iriun 4K Webcam for PC and Mac با استفاده از این برنامه می توانید گوشی خود را به وب کم وایرلس تبدیل کنید. کافیست درایورهای لازم را نصب کنید. این اپلکیشن از انواع رزولوشن ها، تا رزولوشن 4K پشتیبانی می کند. با این حال، نهایت رزولوشنی که می توانید از این برنامه انتظار داشته باشید، به سخت افزار گوشی شما بر می گردد. برای استفاده از این برنامه، ابتدا آن را در گوشیتان باز کنید. سپس سرور برنامه را در کامپیوترتان فعال کنید. حالا گوشی شما از طریق شبکه وایرلس، به شکل خودکار باید به کامپیوترتان متصل شود. حالا در ویندوزتان، این برنامه را از نظر کیفیت ویدیو و صدا تنظیم کنید. Iriun 4K Webcam for PC and Mac بسیار سریع تر از droidcam عمل می کند.

اگر در کار با این برنامه به مشکل خوردید، سعی کنید آن را به لیست سفید فایروال ویندوزتان اضافه کنید. Iriun 4K Webcam for PC and Mac قادر است در پس زمینه گوشی شما اجرا شود. بنابرین می توانید استفاده های دیگری از گوشی خود داشته باشید و همزمان از آن به عنوان یک وب کم استفاده کنید. این اپلیکیشن دارای بیش از یک میلیون کاربر می باشد و در گوگل پلی امتیاز 4 از 5 را کسب کرده است. رابط کاربری این برنامه متریال می باشد. Iriun 4K Webcam for PC and Mac بر روی اندروید 5.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Iriun 4K Webcam for PC and Mac :


- تبدیل گوشی به وب کم

- پشتیبانی از انواع رزولوشن ها

- تنظیم کیفیت صدا و تصویر

- تنظیم اعلامیه ها

- اجرا در پس زمینه گوشی

- تنظیم کردن حریم شخصی

- رابط کاربری دوستانه و مناسب

- سازگار با مکینتاش و ویندوز

تصاویری از محیط نرم افزار Iriun 4K Webcam for PC and Mac :


دانلود Iriun 4K Webcam برای اندروید


پسورد فایل :
کپی