آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود نرم افزار 1.0.5 Song Recorder برنامه ضبط آهنگ برای اندروید

دانلود Song Recorder برای اندروید

Song Recorder با این برنامه می توانید موسیقی های محبوب، مکالمات روزمره، و ... را به راحتی ضبط نمایید. این نرم افزار قادر است صداها را با کیفیت بالا ذخیره سازی کنید و ویژگی های متنوعی در اختیار شما قرار می دهد. bit rate و sampling rate و audio channel دلخواه خود را انتخاب کنید. هم از حالت mono و هم از حالت استریو پشتیبانی می شود. می توانید bit rate 128kbps و ... انتخاب نمایید. امکان ادامه دادن یا متوقف کردن فایل های در حال ضبط را خواهید داشت. با Song Recorder می توانید فایل های خود را در حالت پنهان ضبط نمایید.

فایل هایی که ضبط کرده اید را می توانید به شکل درون برنامه ای پخش نمایید. این نرم افزار امتیاز 4.4 از 5 در گوگل پلی کسب کرده است و بیش از صد هزار کاربر دارد. در حالت پنهان، ضبط کردن شما پنهان می شود و حتی در notification نیز عملیات ضبط نشان داده نمی شود. Song Recorder صدای ضبط شده را با رابط کاربری مناسبی نشان می دهد. Song Recorder تا جای ممکن اطلاعات را فشرده می کند تا کمترین حجم ممکن از فضای سیستم شما اشغال شود. تم این برنامه تیره است و هنگام کار با آن در محیط های تاریک به مشکل بر نمی خورید. Song Recorder را می توانید روی اندروید 5 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های نرم افزار Song Recorder :


- دارای بیش از صد هزار کاربر

- کیفیت مناسب ضبط صدا

- رابط کاربری متریال

- کسب امتیاز 4.4 از 5 در گوگل پلی

- قابل استفاده روی انواع گوشی ها

- شخصی سازی ضبط صدا

- پخش کردن فایل های ضبط شده

تصاویری از محیط نرم افزار Song Recorder :


دانلود Song Recorder برای اندروید  دانلود Song Recorder برای اندروید  دانلود Song Recorder برای اندروید  دانلود Song Recorder برای اندروید  دانلود Song Recorder برای اندروید


پسورد فایل :
کپی