آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2.0.0 OpenScan برنامه اسکن اسناد با کیفیت بالا برای اندروید

دانلود OpenScan برای اندروید

OpenScan نرم افزاری قدرتمند م یباشد که ویژگی های متنوعی در اختیار شما قرار می دهد. با این برنامه می توانید اسناد خود را به راحتی اسکن کنید، بخش های اضافی تصاویر را برش بزنید و از فیلترهای متنوع استفاده نمایید. با این نرم افزار قادر به تبدیل کردن اسنادتان به فایل های pdf با کیفیت هستید. این اپلیکیشن با سورس باز ارائه شده است و با آن می توانید از هر چیزی اسکن بگیرید و به فایل pdf تبدیل کنید. امکان اشتراک گذاری تصاویری کهن اسکن کرده اید در قالب pdf و jpg وجود دارد. می توانید دست نوشته های خود را اسکن بگیرید و آن ها را با دیگران به اشتراک بگذارید.

امکان آپلود کردن جزوه ها و یادداشت های شخصی را نیز خواهید داشت. این اپلیکیشن رابط کاربری متریال و چشم گیری دارد که کار کردن با آن لذت بخش می باشد. OpenScan بیش از 10 هزار کاربر به خود اختصاص داده است. می توانید عکس های دلخواه اسکن شده را حذف نمایید. امکان تغییر نام دادن اسناد را دارید. هم چنین می توانید ترتیب عکس هایی که اسکن کرده اید را به شکل دلخواه تغییر دهید. در OpenScan قادر به فشرده کردن فایل ها، و انتخاب کیفیت دلخواه برای تصاویر هستید. OpenScan سیستم تازه ای برای برش زدن تصاویر معرفی کرده است. این نرم افزار بر روی اندروید 4.5 به بالا قابل اجراست. دانلود اسکنر برای اندروید و دانلود VueScan از دیگر برنامه های اسکنر می باشد.

ویژگی های نرم افزار OpenScan :


- اشتراک گذاری در قالب pdf و jpg

- ارائه شده به شکل سورس باز

- عدم جمع آوری اطلاعات کاربران

- کم حجم و سبک

- رابط کاربری متریال

- اسکن اسناد با کیفیت بالا

- فشرده کردن فایل های اسکن شده

- وجود فیلترهای متنوع

تصاویری از محیط نرم افزار OpenScan :


دانلود OpenScan برای اندروید  دانلود OpenScan برای اندروید  دانلود OpenScan برای اندروید  دانلود OpenScan برای اندروید  دانلود OpenScan برای اندروید


پسورد فایل :
کپی