آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 3.0 One Compressor فشرده ساز وان برای اندروید

دانلود One Compressor برای اندروید

One Compressor با این برنامه می توانید ویدیوها و عکس های خود را کم حجم کنید، بدون این که کاهش کیفیت قابل توجهی در آن ها مشاهده شود. این نرم افزار ابزار متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد. هر فردی با این اپلیکیشن می تواند عکس ها و فایل های ویدویی خود را فشرده سازی کند. One Compressor می تواند کیفیت ویدیوها را کاهش دهد تا کاهش حجم به بیشترین مقدار ممکن انجام شود. سه حالت مختلف برای فشرده سازی وجود دارد که شامل کم کیفیت، کیفیت متوسط و کیفیت بالا می شود. می توانید عکس ها و فایل هایی که با این برنامه فشرده کرده اید را با دیگران به اشتراک بگذارید و در رسانه های اجتماعی ای که محدودیت حجم دارند آپلود کنید. باگ های نسخه های قبلی برطرف شده است و با خیال راحت می توانید از برنامه استفاده کنید. عملیات فشرده سازی با سرعت بالایی انجام می شود.

هرچند مدت زمانی که طول می کشد فایل شما فشرده شود، به حجم فایل، و سرعت پردازنده گوشی ای که در اختیار دارید بر می گردد. رابط کاربری این اپلیکیشن تاجای ممکن به شکل ساده طراحی شده است تا همه افراد بدون کوچک ترین زحمتی بتوانند از ویژگی های مختلف آن استفاده کنند. One Compressor بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجرا می باشد. RAR for Android و دانلود RAR File Extractor و دانلود Fast Unzip Unrar Tool از دیگر برنامه های مرتبط می باشند.

ویژگی های نرم افزار One Compressor :


- فشرده سازی فایل ها به شکل قابل توجه

- رابط کاربری مناسب

- فشرده سازی تصاویر

- فشرده سازی انواع فایل های ویدویی

- اشتراک گذاری فایل ها با دیگران

- قابل اجرا روی تبلت ها

- تنظیم کردن مقدار فشرده سازی

تصاویری از محیط نرم افزار One Compressor :


دانلود One Compressor برای اندروید  دانلود One Compressor برای اندروید  دانلود One Compressor برای اندروید  دانلود One Compressor برای اندروید  دانلود One Compressor برای اندروید


پسورد فایل :
کپی