آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود نرم افزار 4.4.18 SMS Forwarder برنامه فوروارد اس ام اس بین سیستم های مختلف برای اندروید

دانلود SMS Forwarder برای اندروید

SMS Forwarder نرم افزاری است که با کمک آن می توانید اس ام اس را بین سیستم های مختلف خود فوروارد کنید. این اپلیکیشن از کامپیوتر نیز پشتیبانی می کند و میتوانید اس ام اس های خود را به کامپیوتر انتقال دهید. امکان تنظیم کردن قوانین دلخواه برای فوروارد کردن اس ام اس ها را خواهید داشت. این نرم افزار تاریخچه پیامک های انتقال داده شده را نشان می دهد. می توانید قوانینی که وضع کرده اید را در هر زمان که خواستید تغییر دهید.

اگر گوشی شما از دو سیم کارت پشتیبانی می کند مشکلی وجود نخواهد داشت. می توانید سیم کارتی که برای فوروارد کردن اس ام اس ها نیاز دارید را در برنامه انتخاب نمایید. این اپلیکیشن حتی می تواند اس ام اس ها را در زمانی که خودتان تعیین می کنید به سیستم های مقصد فوروارد کند. SMS Forwarder امتیاز 4.6 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است. پایداری برنامه بهبود پیدا کرده است و راحت تر می توانید نتایح خود را فیلتر کنید. این اپلیکیشن دارای بیش از صد هزار کاربر از سراسر جهان می باشد. SMS Forwarder حجم کمی داشته و کار کردن با آن آسان می باشد. در قوانینی که تنظیم می کنید، امکان تعیین کردن کلمات کلیدی، شماره تلفن دلخواه، حذف کلمات و ... را خواهید داشت. SMS Forwarder بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار SMS Forwarder :


- دارای بیش از صد هزار کاربر

- بهبود پیدا کردن عملکرد کلی برنامه

- کسب امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

- رابط کاربری مناسب

- تنظیم کردن قوانین دلخواه در برنامه

- فوروارد کردن اس ام اس ها به کامپیوتر

- تغییر دادن قوانین در زمان دلخواه

تصاویری از محیط نرم افزار SMS Forwarder :


دانلود SMS Forwarder برای اندروید  دانلود SMS Forwarder برای اندروید   دانلود SMS Forwarder برای اندروید


پسورد فایل :
کپی