آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.2.0 Gallery for Android برنامه گالری پیشرفته برای اندروید

دانلود Gallery for Android برای اندروید

Gallery for Android نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت عکس ها می باشد. با این برنامه به راحتی می توانید عکس های خود مشاهده کنید و آن ها را ویرایش نمایید. این نرم افزار تمام فایل های تصویری و ویدیویی شما را با ظاهری مناسب نشان می دهد. دیگر لازم نیست به دنبال فایل های خود بگردید. Gallery for Android ابزار ساده ای برای ویرایش فایل های تصویری در اختیار شما قرار می دهد که شامل flip کردن عکس ها می شود. می توانید عکس های خود را بچرخانید، آن ها را برش بزنید و فیلترهای متنوعی را روی آن ها اعمال کنید. Gallery for Android امکان مات کردن عکس ها را نیز برای شما فراهم می کند. می توانید به عکس هایتان استیکر اضافه کنید. امکان اضافه کردن قاب نیز به عکس ها وجود دارد.

عکس ها در لیستی با ظاهری مناسب نشان داده می شود. می توانید عکس ها را در آلبوم های مختلف مشاهده کنید، یا تمام آن ها را در یک لیست ببینید. Gallery for Android اطلاعات و جزئیات فایل های تصویری شما را نشان می دهد. این نرم افزار به شکل آفلاین عمل می کند و نیازی به داشتن ارتباط اینترنتی نخواهید داشت. این نرم افزار قادر است عکس ها و فیلم هایتان را پنهان کند تا دیگران آن ها را مشاهده نکنند. Gallery for Android بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست. نرم افزار گالری برای اندروید و دانلود QuickPic Gallery از برنامه های دیگر گالری اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار Gallery for Android :


- دارای بیش از ده هزار کاربر

- نمایش سریع عکس ها

- کسب امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

- پنهان کردن عکس ها

- جست و جو کردن سریع عکس ها

- ویرایش ساده تصاویر

- نمایش اطلاعات و جزئیات تصاویر

- رابط کاربری مناسب

تصاویری از محیط نرم افزار Gallery for Android :


دانلود Gallery for Android برای اندروید  دانلود Gallery for Android برای اندروید  دانلود Gallery for Android برای اندروید


پسورد فایل :
کپی