آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 5 M4A to Mp3 Converter برنامه تبدیل فرمت m4a به mp3 در اندروید

دانلود M4A to Mp3 Converter برای اندروید

M4A to Mp3 Converter اگرچه فرمت های M4A/M4B/M4P کیفیت بهتری نسبت به بسیاری دیگر از فرمت های رایج صوتی دارند، با این وجود mp3 حجم کمتری دارد و سیستم های بیشتری قادر به اجرای آن می باشد. برای استفاده از این اپلیکیشن، ابتدا فایل دلخواه خود با فرمت M4A/M4B/M4P را انتخاب کنید. سپس بر روی convert بزنید. این نرم افزار به شکل آفلاین عمل می کند و نیازی به ارتباط اینترنتی نخواهید داشت. M4A to Mp3 Converter کاملا امن است. هیچ اطلاعاتی از سیستم شما جمع آوری نمی شود وبا خیال راحت می توانید فایل های خود را تبدیل کنید.

این اپلیکیشن امتیاز 4.7 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است. بیش از صد هزار کاربر این اپلیکیشن را دانلود کرده اند. در M4A to Mp3 Converter می توانید چند فایل را به شکل همزمان تبدیل کنید. این نرم افزار دارای مرورگر فایل مناسبی می باشد که جست و جو کردن فایل ها را برای شما آسان می کند. اکنون درصد عملیات تبدیل را مشاهده خواهد کرد. دو بخش کلی در این نرم افزار طراحی شده است. در بخش راست، می توانید فایل های خود را بیابید. در سمت چپ، قادر به تبدیل کردن فایل های دلخواه خود خواهید بود. M4A to Mp3 Converter بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجرا می باشد.

ویژگی های نرم افزار M4A to Mp3 Converter :


- دارای بیش از صد هزار کاربر

- رابط کاربری ساده

- کسب امتیاز 4.7 از 5 در گوگل پلی

- کاهش حجم فایل های صوتی

- عدم افت کیفیت محسوس فایل ها

- سرعت بالا در عملیات تبدیل

- عدم نیاز به داشتن ارتباط اینترنتی

- نمایش درصد تبدیل

تصاویری از محیط نرم افزار M4A to Mp3 Converter :


دانلود M4A to Mp3 Converter برای اندروید  دانلود M4A to Mp3 Converter برای اندروید  دانلود M4A to Mp3 Converter برای اندروید


پسورد فایل :
کپی