آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2.8 Theme for Android 11 تم برای اندروید 11

دانلود Theme for Android 11 برای اندروید

Theme for Android 11 یکی از بهترین تم ها برای اندروید می باشد. این اپلیکیشن ظاهری مناسب به گوشی شما می بخشد. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که هم روی گوشی های قدیمی، و هم روی گوشی های جدید به خوبی اجرا می شود. Theme for Android 11 انیمیشن هایی یکدست و جذاب نشان می دهد که کار کردن با آن را لذت بخش می کند. می توانید از آیکون های اختصاصی استفاده نمایید. این نرم افزار از والپیپر های WQHD پشتیبانی می کند. این اپلیکیشن مصرف پایینی از منابع سیستمی شما خواهد داشت.

می توانید گوشی خود را تزیین کنید و ظاهری مناسب به آن ببخشید. Theme for Android 11 امتیاز 4.1 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است. این نرم افزار، ظاهر گوشی شما را مانند محیط دسکتاپتان می کند. میانبر برنامه هایتان با ظاهری مناسب نشان داده می شوند. باگ های برنامه برطرف شده اند و اکنون بدون مشکل می توانید از برنامه استفاده کنید. بیش از 50 هزار نفر این برنامه را دانلود کرده اند. Theme for Android 11 حجم کمی دارد و از منابع سیستمی شما چندان استفاده نمی کند. والپیپر برنامه، ظاهری با کیفیت و گیرا دارد که هم در محیط های کم نور هم در محیط های پر نور، چشم را اذیت نمی کند. Theme for Android 11 بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Theme for Android 11 :


- دارای بیش از 50 هزار کاربر

- رابط کاربری مدرن

- محیطی مشابه با دسکتاپ

- کسب امتیاز 4.1 از 5 در گوگل پلی

- مصرف پایین از منابع سیستمی

- والپیپرهای با کیفیت

- انیمیشن های با کیفیت


تصاویری از محیط نرم افزار Theme for Android 11 :


دانلود Theme for Android 11 برای اندروید  دانلود Theme for Android 11 برای اندروید  دانلود Theme for Android 11 برای اندروید  دانلود Theme for Android 11 برای اندروید  دانلود Theme for Android 11 برای اندروید


پسورد فایل :
کپی