آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.0.002 V Icon Pack مجموعه آیکون های وی برای اندروید

دانلود V Icon Pack برای اندروید

V Icon Pack آیکون هایی جذاب در اختیار شما قرار می دهد که با آن می توانید تم گوشی خود را تزیین کنید. توجه داشته باشید، تعدادی از لانچرها نظیر GO از ماسک کردن آیکون ها پشتیبانی نمی کنند. روی این گونه از لانچرها، قادر به استفاده از این برنامه نیستید. این اپلیکیشن از لانچر هایی مثل NOVA و EVIE و بسیاری دیگر پشتیبانی می کند که با ماسک کردن آیکون ها سازگار هستند. برای استفاده کردن از این برنامه، برنامه را باز کنید، سپس به صفحه Apply بروید، و روی apply بزنید. این نرم افزار از Smart Launcher، Unicon Launcher، Trebuchet Launcher، Blur Launcher، Nine Launcher، KK Launcher و ... پشتیبانی می کند. این اپلیکیشن از 3400 آیکون پشتیبانی می کند.

می توانید آیکون های خود را با ماسک های اختصاصی شخصی سازی کنید. بیش از 40 والپیپر HD وجود دارد. این نرم افزار از تقویم های پویا پشتیبانی می کند. رزولوشن آیکون ها 192x192 می باشد. می توانید به تعداد نامحدودی، آیکون های برنامه های دلخواه خود را درخواست کنید تا در بروزرسانی های بعدی، آیکون های مد نظر شما اضافه شوند. این اپلیکیشن امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی کسب کرده است. بیش از صد هزار کاربر این برنامه را دانلود کرده اند. این نرم افزار بر روی اندروید 4.0.3 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار V Icon Pack :


- اضافه شدن بیش از 100 آیکون جدید

- بروز شدن 100 آیکون موجود

- دارای بیش از 3400 آیکون

- کسب امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

- رزولوشن بالای آیکون ها

- دارای 40 والپیپر HD

- پشتیبانی از تقویم های پویا

- درخواست دادن آیکون های دلخواه

تصاویری از محیط نرم افزار V Icon Pack :


دانلود V Icon Pack برای اندروید  دانلود V Icon Pack برای اندروید  دانلود V Icon Pack برای اندروید  دانلود V Icon Pack برای اندروید  دانلود V Icon Pack برای اندروید


پسورد فایل :
کپی